|
Post by Chappe on Dec 30, 2013 17:25:08 GMT 1
Anteeksi Iida, kun en kysy lupaa tähän topaan, mutta joo... Pitkän, todella pitkän harkinnan jälkeen olen päättänyt että otan ensimmäiselle omalle hevoselleni Wencompille, eli Vennille hoitajan! Otan hoitajaksi vain henkilön, jolla on aiempaa kokemusta virtuaaliheppailusta, ja todisteen siihen, Pyydän näyttö tarinan hoitajahaun loppuun.
Eli, Venni on yksi maailman kilteimmistä hevosista, se on suomenhevos tamma, joka on kilpaillut, ja sijoittunutkin kanssani muutaman kerran! Venni sopisi myös tunti ratsuksi, mutta se on lellitty mussukka, enkä anna sitä tunti ratsuksi ikinä!!! Venni on tasoltaan noin he A, ja re 100cm. Tammalla voi myös ajaa reellä ja kärryillä, sekä moni muukin asia taipuu rouvalta. Tamman omistan minä, Charlotta (Chappe) ja etsin sellaista henkilöä Vennin hoitajaksi johon on helppo tutustua, ja joka tulee 9v ihmisen kanssa toimeen... Hoitajahakuun tulee sisältyä: Kuka olet? Minkä ikäinen ja painoinen ja pituinen? Luonnetta, kaksi lausetta ei riitä!!! Hieman ulkonäköä ja kokemusta virtuaaliheppailusta Miksi juuri Venni? Näyttö tarina, pakollinen! Sen perusteella arvioin otanko sinut hoitajaksi vai en?
Jos et pääse Vennin hoitajaksi, ei saa pettyä, koska Yläkokossa on monta, todella mukavaa tunti heppaa jotka hakee hoitajia  //Näyttö tarinaan voi myös lisätä kuvan, jos haluaa ilahduttaa minua! -Chappe
|
|
|
Post by nopa on Dec 31, 2013 22:13:45 GMT 1
Eli oon nopa ja oon 12.v. oon n.179 cm pitkä ja painan n.49-59 kg. Oon huumorin tajuinen ja luotettava. Ymmärrän aika hyvin toisia. Ja oon hauska. Ja minulla on aika pitkät vaaleat hiukset ja pidän ylläni punaista takkia ja mustia housuja. Hoidan yläkokosta jo Lilliä joten kokemusta löytyy. Venni tuntui hyvältä toiseksi hoitsuksi. Voit katsoa näyttöä Lillin päiviksestä + aijaa.com/IrWy7o
|
|
|
Post by Chappe on Jan 26, 2014 20:18:40 GMT 1
Vennille jälleen haussa hoitaja!
|
|