Kikka
Uutukainen
Hoitohevonen: Kipinä?
|
Post by Kikka on Feb 2, 2014 11:01:47 GMT 1
Jes <3 Laitankos kuvauksen itestäni tonne kuvaukset teistä -topaan? 
|
|
Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Feb 2, 2014 11:06:51 GMT 1
Juu pistä vaan! 
|
|
|
Post by Moona on Feb 2, 2014 15:39:45 GMT 1
Huomasin vasta nyt, että hain edellisen vuoden hakuun, joten haen nyt tänne. En jaksa kirjoittaa hakemusta uusiksi, joten Voisitko katsoa sen vuoden 2013 hoitajahausta:-) Muuttaisin hakemusta sen verran, että halusin Taralle:-D
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Feb 2, 2014 17:06:37 GMT 1
// Kävin vilkaisemassa hakemuksesi, harmiksi Kipinä meni jo, mutta kiva kun löysit Taran tilalle;) Vois tosiaan käydä lukittees sen viime vuoden topan...  Mutta siis tervetuloa Taraa hoitamaan toivottavasti koette paljon hauskaa yhessä ja ennen kaikkea toivottavasti viihdyt meillä  !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 3, 2014 22:12:35 GMT 1
Moikka! Löysin tässä Yläkokon ja ajattelin hakea hoitajaksi:) Ihastuin täysin Nelliin, eikä sen hoitaja ole tammaa pitkään aikaan käynyt hoitamassa, joten ajattelin, että voisinko minä tulla sen uudeksi hoitajaksi? Aktiivisuutta ja innokkuutta löytyy. Minä olen Annika, ja minulla on pitkät, vaaleat hiukset ja siniset silmät. Olen aluksi ujo, mutta tutustumisen jälkeen aika puhelias. Yläkokko vaikuttaa kivalta tallilta ja Nelli ihanalta, inspiroivalta ponilta:)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Feb 4, 2014 8:38:32 GMT 1
Oho siinä on tosiaan tosi pitkä aika kun Alice täällä viimeks kävi... Joten Annika, välkommen Nellin uudeksi hoitajksi!  Tee itsestäsi pidempi esittely ja sitten ootkin valmis hoitamaan Nelliä! 
|
|
|
Post by nopa on Feb 5, 2014 13:12:42 GMT 1
Noni. Mä sorruin. Eli haen nyt Pepin hoitajaks.
Siis olen Nopa jonka moni ainakin tuntee ja ikää minulla on pian 13 vuotta. Olen vielläkin tämmöinen pieni tappi vaalea hiuksinen. Haluaisin Pepin hoitajaksi koska Peppi hurmasi minut omalla luonteellaa ja on muutenkin ihana heppa. Olen kokenut hoitaja ja pystyisin Peppiä usei käydä rapsuttelemassa. Oon ratsastanut jotakin neljä vuotta ja tasoni on helppo b ja 70 cm
Toivottavasti kelpaan
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Feb 5, 2014 14:45:23 GMT 1
Pidätkö silti Lillin, vai jätäkö sen?  Mutta sä oot kuitenkin tervetullut hoitamaan Peppiä! 
|
|
|
Post by nopa on Feb 5, 2014 15:34:56 GMT 1
Pidän silti Lilli kullan ?
|
|
|
Post by Luna on Feb 11, 2014 15:53:55 GMT 1
Nimi (nimimerkki): Luna ikä: 15v pituus: noin 150cm hevosekokemus irl &url: IRL: 2,5v URL 5v miksi se hevonen: Tämä poni olisi mukava Kämpen rinnalle, en siis luopuisi Kämpestä. Yläkokko on saanut tämän rodun suureen arvoon minua kohtaan. Neiti on mukavan omaperäinen ja yksi vaihtoehto kun ensiksi hoitsua halusin. Itsepäinen mutta kuvan kaunis, Acce. miksi sut: kun nyt olisi inspiraatiota ja tauon aikana ja Accea ajattelin. Mikään ei tee minusta yhtä ja ainutta sopivaa mutta kyllä minulla ja Accella voisi hyvin mennä. Luonnetta, ulkonäköä: Tiedätte jo?
Accea ei lukenut alussa mutta eikös tamman hoitaja ole jo pitään ollut poissa. Jos saan Accen haluaisin kirjoittaa samaan päivyriin Kämpen kanssa.
terv. Luna
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Feb 11, 2014 19:49:26 GMT 1
Kyllä sä Luna pääset hoitamaan Accea!  Tamman edellinen hoitaja oli samoin kuin Nellin, ollut kauan hoitamatta, joten kai se on parempi että sä otat sen sun huostaan ja voit hoitaa samaan kirjaan, vaihdan sen nimeks mitä? 
|
|
|
Post by Luna on Feb 13, 2014 16:19:40 GMT 1
Laitatko vaikka...
Lunan ja pullarussien seikailut
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 17:05:43 GMT 1
Ihastuin. Rakastuin. Pyörryin! Eli haluaisin toisen hoitsun Nellin lisäksi. Ja se toinen hoitsu olisi Caya. Tiedetään, tiedetään: en ole ollut hoitajana kauaa, mutta kun tuollainen "yli-ihana" poni sitten oli vapaana, päätin hakea sen hoitajaksi. Mikäli mahdollista, hoitaisin Nelliä ja Cayaa samaan päikkyyn.  Ja jos ponien hoito ei onnistu, lopetan sitten jomman kumman kanssa. Uskon kuitenkin ettei niin tule käymään  Joten kiltti Iida, jos viitsisit antaa minulle Cayan hoitsuksi, pliis? 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Feb 13, 2014 17:15:56 GMT 1
No Annika, jos sä noin nätisti kerran pyydät niin mikäs siinä sitten;) Minkä nimen haluaisit päiväkirjaan? Kaikki jotka on ajatellut toista hoitsua: Olen ajatellut että jokainen halukas saa kaksi hoitsua, toki olisi hyvä jos olisi hoitanut jo monta merkintää tai ollut muuten kauan jo hoitajana (jotta tiedän ettei innostus heti lakkaa!), mutta sitten sille toiselle hoitsulle saa hakea joku toinen, niin, että sillä hevosella olisi kaksi hoitajaa, jos joskus sen verran halukkaita olisi:) (sillä onhan niissä IRL ratsastuskouluissa useampi hoitaja yhellä hevosella). Ihan näin infoksi vaan:)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 13, 2014 17:18:42 GMT 1
Hmmm... Oon huono keksimään näitä niin laitetaan tämmönen tylsä: Annikan, Nellin ja Cayan päikky ps. Saatan keksii joskus paremman, nyt ei vaan oikeen ajatus kulje 
|
|