|
Post by Kitty on Feb 28, 2014 13:52:31 GMT 1
Moro vaan, Kitty tässä.
IRL muutaman vuota ratsatanut alaastelainen, siis täällä pyörivää siskoani nuorempi. En kirjoita kovin pitkästi tai hyvin mutta isosiko voi auta. se minusta.
URL 9v äkäri pukari 9v tyttö joka inhoaa hameita ja mekkoa. Helposti tappeluun joutuva huonotapainen kakara joka heltyy hevosten seurasa. Kittyä kuvailee parhaiten "pieni mutta pipurinen". Sukuvika, ylilyhyys on periytynyt ja pituutta on vain 119 cm. Punaiset hiukset ja ruskeat silmät.
HUGO sivuilla luki että hoitajaa haetaan muta täälä sitä ei lukenu, sisko sanoi että voin hakea. Kiva pieni shetis. Ihana luonne söpö ja varman paras Yläkokossa.
olen siis Lunan sisko tääläkin. Luna auta minua joskus kirjoitamisessa ja pirtämisessä.
|
|
Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Feb 28, 2014 14:44:33 GMT 1
Kitty on vaan hyvä ja kirjautuu foorumille, niin Hugon hoitajanpesti on sun!  Teenkin ruunalle pikemmiten päiviksen:)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 14, 2014 19:13:40 GMT 1
Hei, olen Monika Fjellet, juuri 15-vuotta täyttänyt norjalais syntyinen nuori tyttö jolla on pituutta suunnilleen 164cm. Muutimme suomeen minun ollessa 9-vuotias, joten suomen kieli sujuu minulta nyt jo lähes yhtä hyvin kuin oma äidinkieleni norja. Olen toiminut hevosten parissa siitä asti kun opin itse kävelemään. En osaa sanoa tarkasti omaa tasoani, sillä lähinnä ratsastelen maastossa/ilman varusteita. Minusta tärkeintä on luottamus hevosen kanssa. Pyrin siis toimimaan niin, ettei hevosen tarvitsisi pelätä/jännittää kanssani.
Omistan vaaleanruskeat keskipitkät hiukset, joita pidän usein nutturalla tai sivuletillä, hiukseni ovat siis melko harvoin auki. Silmät ovat vihreät ja niiden alle tulee usein kesäisin pisamia. Tykkään pitää koruja ja omistankin niitä laajan valikoiman. Kesäisin ylläni on aina jokin värikäs toppi ja shortsit. Syksyllä/keväällä liikun hupparissa ja farkuissa, viileämmillä ilmoilla päällä on tummanruskea takki. Talvella vedän päälleni mustat collegehousut ja vaaleansiniset toppatakin. Ratsastaessa päälläni on beiget ratsastushousut, mustat saappaat ja ruskea kypärä.
Luonteeltani olen joidenkin mielestä vähän outo. Tai no, voisi sanoa niinkin että toiset tulevat kanssani paremmin toimeen kuin toiset. Kaikille kuitenkin pyrin olemaan ystävällinen ja avulias. Nauran helposti mutta en pidä lainkaan muiden kanssa väitelystä. En puhu asioistani helposti vieraille ihmisille ja tarvitsen rauhaa ollessani kiukkuinen/surullinen. Hevosten kanssa toimin aina rauhallisesti mutta määrätietoisesti. Saatan helposti unohtua vain laitumelle uneksimaa samalla hevosia rapsutellen.
Haluaisin hoitaa Miinaa, se tuntuu kuin minua varten tehdyltä. Rakastan kirjavia hevosia, se on sopivan kokoinen ja siitä löytyy tarpeeksi haastetta minulle ja kaikenlisäksi vieläpä tamma! Eli siis yksinkertaisesti – Täydellinen. Olisin hoitajana huolellinen ja pitkäaikainen, tekisin pyydetyt asiat enkä aina olisi hinkumassa hevosen selkään. Osallistuisin myös mielelläni tunneille ja tapahtumiin!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 14, 2014 19:36:38 GMT 1
Voi kuule Monika, sä kuulostat Miinalle täydelliseltä hoitajalta! Joten totta kai sä saat tamman hoitajapestin ittelles:D Kopioi tuo esittely tai tee uus kuvauksia teistä topaan ja sitten voitkin alottaa Miinan hoitamisen:)!
|
|
|
Post by Jenna on Apr 2, 2014 13:33:19 GMT 1
Ihan ensimäiseksi tämä on tosi hiano talli mutta nyt asiaan!
Eli olen Jenna ja olen 13v tyttö. Minulla on ruskeat lyhyet hiukset ja siniset silmät. Pidän päälläni usein punaista takkia ja mustia ratsastushousuja. Olen aika normaalin pituinen.
Olen luotettava ja huumorin tajuinen. Autan silloinkuin apua tarvitaan. Saatan joskus saada naurukohtauksia mutta harvoin.
Olen ratsastanut 4 vuotta ja tasoni on vahva HeB ja olen hypännyt 50-60cm.
Hoitohevoseksi haluaisin Kirinän koska se vaikuttaisi tarpeeksi rauhalliselta kammoni takia.
Minut pitäisi ottaa Kirinän hoitajaksi koska tältä tytöltä inspistä ei puutu!
Toivottavasti saan Kirinän hoitsuksi!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Apr 2, 2014 14:03:37 GMT 1
Heippa Jenna! Kirjauduppa foorumille ja tee itsestäsi hieman pidempi esittely kuvauksia teistä -topaan ja sitten sä ootkin erittäin tervettullut Kirinä-poitsun hoitajaksi! 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 28, 2014 16:34:00 GMT 1
Eksyinpä nyt sitten tänne ja pakkohan se on hoitajaksi hakea!  Nimi (nimimerkki): Jasmin ikä: 15-vuotta pituus: 162cm Minut tunnistaa helposti sirosta ulkomuodostani sekä pitkistä ja kiharista ruskeista hiuksistani. Pukeudun melko tyylikkäästi myös tallille ja rakastan laittaa hiuksiani. Monet voivat luulla minua ulkonäköni perusteella jopa ylimieliseksi, mutta olen oikeasti todella avulias ja kiltti kaikille. Pidän eniten pitkistä maastolenkeistä vaihtelevassa maastossa ja esteiden hyppäämisestä. Hermoni palavat usein melko helposti, joten kouluratsastustunneilla saattaa kuulua suustani useaampaankin otteeseen muutama ärräpää, jos hevonen ei toimi halutulla tavalla. Hevoskokemusta minulla on IRL noin kymmenisen vuotta ja URL puolelta suunnilleen viisi vuotta. Olen ratsastanut suurimman osan ajasta yksityistalleilla, toki muutaman ensimmäisen vuoden läheisellä ratsastuskoululla. Tasoltani olen HeB-A ja hypännyt ratana 80-90cm. Olen käsitellyt monia erilaisia hevosia: Perus rauhallisia tuntihevosia, kuumuvia kisatykkejä sekä myöskin jekkuilevia varsoja! Pitkään etsin sivuilta hevosta, joka tuntuisi tarpeeksi inspiroivalta. Kaikilla minua tarpeeksi innostavilla hevosilla tuntui olevan jo hoitaja, mutta sitten huomasin Tumpun. Mielestäni ruunalla ei ole hoitajaa tällä hetkellä, ellen sitten aivan väärin ole katsonut..? Ruunikko vaikuttaa ihanan leppoiselta ja juuri minun tasoiseltani hevoselta. Olisi mahtavaa, jos sillä saisi myöhemmin ehkä jopa kisata muutamia luokkia..? Ai että miksi minut pitäisi valita hoitajaksi? Olisin ahkera, pääsisin kirjoittelemaan useimmiten ainakin kerran viikossa. Tekisin monipuolisia ja huolellisia hoitomerkintöjä, sillä tykkään myöskin piirtämisestä.
Toivottavasti kelpaa tälläinen vähän lyhyempikin hakemus tällä kertaa :'D
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Apr 29, 2014 16:24:35 GMT 1
Ei Tumpulla vielä hoitajaa ollutkaan, mutta nyt on! Ruuna saattaa sulle sopiakin hyvin sillä sen kanssa koulukentällä ei tarvi ärräpäitä päästellä!  Sä vaikutat hyvöltä hoitajalta Tumpulle joten teeppä itsestäs kuvaus kuvauksia teistä -topaan ja mäpä päivittelen Tumpun päiviksen(:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 29, 2014 19:28:40 GMT 1
Haluun kyl ehdottomasti täyttää tän lomake_jutun: :D
Nimi (nimimerkki): Senna ikä: apua... Minkäköhän ikänen mä oon? :D varmaankin jotai 20 pituus: 158cm hevosekokemus irl &url: irl jostai vuodelta nakki muusi ratsastustunteja ja kaikkee sekalaista ja harvaa sen jälkee :D url pikseliponeja harrastanu suht tasasen aktiivisesti yli 6 vuotta miksi se hevonen: poni, korjaan :D Danaan päädyin, koska se vaikutti aika ihanalta ja jollain tapaa mukavan perus ponilta (: miksi sut: koska Lanttia ei enää oo ja Danalla ei oo hoitajaa ja olisin sille ihan hyvä ja osaava hoitaja. Vaikka siks :D Luonnetta, ulkonäköä: Joo tiedät jo varmaan, että en ala uudestaan selittelee (:
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 2, 2014 20:28:58 GMT 1
Jee Senna päätit hakea pikku Danan hoitajaksi:D Sun ei nyt varmaan sitä esittelyy tarvi tehä ellet haluu sitä päivittää ja mäpä päivittelen sen Danankin päiviksen ajantasalle niin pääset sille kirjotteleen:D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 24, 2014 14:38:26 GMT 1
Oisko se Tara vielä vapaana? Olisin kiinnostunut palaamaan sen hoitajaks, kun kesäkin on tulossa:) Olis reilusti aikaa kirjotella lomalla;DD Iida tunteekin mut jo, joten en koe esittelyä tarpeelliseks
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 24, 2014 19:14:43 GMT 1
Heippa Moona! Kyllä se meidän Tara on vielä vapaa, et tervetulloo vaan remmiin takas! 
|
|
liina
Uutukainen
|
Post by liina on May 25, 2014 7:47:30 GMT 1
Nimi (nimimerkki): Liina ikä: 10v pituus: 140senttiä hevosekokemus irl &url: irl 2v ja url 3,5v miksi se hevonen: koska rakastan poneja ja Jaakko vaikutti tosi ihanalle miksi sut: lupaan olla aktiivinen. Luonnetta, ulkonäköä: Olen 10-vuotias tyttö. Tykkään vauhdista. En ole koskaan hiljaa vaan olen aina puhumassa. Tutustun helposti muihin. Hiukseni ovat pitkät vaaleat. Itse olen hyvin lyhyt n. 140senttiä vain. Se ei haittaa koska rakastan pikku poneja!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 25, 2014 10:30:30 GMT 1
Heips Liina ja tervetuloa hoitamaan Jaakkoa!  tee ittestäs pdempi esittely kuvauksia teistä -topaam ja käy varaas ittelles kaappi niin oot valmis alouttamaan hoitamisen! 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jun 13, 2014 16:34:14 GMT 1
Jea tääkin on päivitelty !
|
|