laura
Uutukainen
|
Post by laura on Jun 23, 2014 23:12:55 GMT 1
Nimi (nimimerkki): Laura ikä: 15 pituus: 160cm hevosekokemus irl &url: IRL-kokemusta on kertynyt jo yli 7 vuoden ajalta, URL-puolelta n. 3 vuoden verran. miksi se hevonen: Mietin melko kauan, että kuka hevosista olisi tarpeeksi inspiroiva ja päädyinkin sitten Nellaan. Tamma ihastutti jotenkin energisyydellään ja kiltin puoleisella luonteellaan, siihen luottamussuhteen saaminen ja kehittyminen on ainakin omasta mielestäni hirveän mielenkiintoinen ja inspaava kirjoittamisen aihe!  miksi sut: Olen suht aktiivinen aina sen hetkisen tilanteen mukaan ja koetan myös piirrellä kuvia yms. silloin tällöin, sekä osallistua muuhun toimintaan. Luonnetta, ulkonäköä: Luonteeltani olen melko ulospäin suuntautunut ja helposti lähestyttävä. Omaan melko pitkän pinnan ja minua saa oikeasti toden teolla ärsyttää että suutun, mutta yleisesti ottaen minua voisi kuvailla melko positiiviseksi ja rauhalliseksi persoonaksi. Hevosten kanssa toimin yleensä napakasti mutta rauhallisesti ja en hätkähdä ihan pienistä. Ratsastustasoni on siinä helpon A:n ja 90cm:n hujakoilla ja pyrin kehittymään koko ajan, hevosen ehdoilla toki. Ratsastajana olen melko lailla samanlainen kuin hoitajanakin, jämäkkä ja rauhallinen. Vaikka mielestäni on jotain niin ihanaa, kun se alla oleva kauramoottori vihdoin pyöristää kaulaansa ja alkaa liikkua oikein päin, mikään ei silti voita ihan vain oleilua oman pikku kullannupun kanssa tai vauhdikasta laukkaspurttia syksyisessä maastossa. Ulkonäöltäni olen melko hoikka, 160cm pitkä tyttö. En siis mikään hirveä pätkä, mutten melko pitkäkään. Parhaimpana tuntomerkkinä voisi pitää yleensä ponnarille tai letille sidottuja tummanpunaisia hiuksia, jotka loistavat yleensä jo melko kauas ihmisten silmiin. Päällä minulla on yleensä tummansävyisiä vaatteita; sininen, musta, ruskea ja harmaa ovat ehdottomia suosikkeja tallipukeutumisessa.
|
|
Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Jun 24, 2014 19:22:41 GMT 1
Heippa Laura! Jos Nelliä meinasit (etkä Nellaa) Sä oot päässyt sen hoitajaksi!  Vaikutat hyvältä hoitajlta Nellille ja toivottavasti se inspaa pitkän aikaa:) Käyppä pyytääs ittelles kaappi ja lisää tää ulkonäkökuvaus, kuvauksia teistä -topaan:D
|
|
|
Post by Nippe on Jun 25, 2014 13:38:05 GMT 1
Hellurei! Minä, Nilla miellumin Nippe olen 15 vuotias tyttö. Omistan pitkän mustat hiukset joissa on vähän punaista. Minulla on ruskeat silmät. Pidän päälläniyleensä sinistä tai mustaa takkia ja harmaita ratsastushousuja.
Olen reipas ja pirteä. En kuitenkaan tykkää olla keski pisteenä, joten olen yleensä yksin. Mutta se ei haittaa minua.
Hevonen siis poni tai no ei sillä ole väliä... Mutta ponin nimi jonka hoitajaksi haen on ihana ja reipas Origo! Olen jo pitkään katellut Origon nappi silmiä ja pari kertaa käynyt kurkkaamassa täällä millainen se olisi ratsastaa.
Yläkokon valitsin koska täällä oli jo ennestään paljon hoitajia ja sopivasti toimintaa joten tämä on juuri sopiva talli!
Olen ratsastanut 6v ja tasoni on jotakin HeA ja 110cm.
Olisin aika aktiivinen hoitaja ja kirjoittelisin tarinoita ja piirtelisin kuvia!
Toivottavasti pääsen Origon hoitajaksi!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jun 26, 2014 15:41:46 GMT 1
Heippa Nippe! Kiva kun oot ihastunu noihin Origon nappisilmiin! Pääset kyllä ruunan hoitajaksi:) Rekisteröippä ittes tänne foorumille ja tee pidempi esittely kuvauksia teistä -topaan(:
|
|
taru
Ulkopuolinen
|
Post by taru on Jul 21, 2014 21:21:23 GMT 1
Nimi (nimimerkki): Taru ikä: 12w pituus: 155cm hevosekokemus irl &url: olen ratsastanut reilut pari vuotta  miksi se hevonen: koska tykkään tuollaisista hieman vaativammista hepoista  miksi sut: ainakin yrittäisin olla aktiivinen jne  Luonnetta, ulkonäköä: Minulla on pitkät mustat hiukset jotka ovat yleensä auki. Pukeudun tallille yleensä johonkin huppariin ja ratsastushousuihin. En meikkaa tai käytä merkkivaatteita. Tykkään kesästä kun on loma ja ehtii tehdä hevosten kanssa kaikenlaista. Luonteeltani olen pirteä ja sosiaalinen ja yritän tulla toimeen kaikkien kanssa (yleensä onnistun  ) Haasteelliset hevoset ovat mieleeni. Asun lähellä tallia joten yritän käydä tallilla niin usein kuin mahdollista.
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jul 26, 2014 7:22:53 GMT 1
Heippa Taru, hoitajahaussasi ei tullut selville, kenelle haet, joten kerroppa se vielä, niin pääset varmaan hoitajaksi. 
|
|
|
Post by Ville on Aug 6, 2014 21:14:38 GMT 1
Heissan, Ville niminen poika hakisi Origon hoitajaksi. Ville on 13 vuotias, super lyhyt teini poika. Villeltä löytyy tosiaan pituutta vain 155 cm, mikä tekee hänestä juuri sopivan kokoisen poni tuupparin. Pojalla on ruskeat hiukset ja siniset silmät. Kun Ville osui kapina ikään sai hän päähänsä alkaa venyttää toista korvalehteä, ja tällä hetkellä venytys on 3mm paksuudessa, mutta tavoitteena on saada 12mm. Tasoltaan Ville on noin He B, osaa jo ratsastaa suurimman osan hevosista/poneista peräänantoon. Esteitä on ratana hypännyt 80-90cm, yksittäisenä tullut 100cm. Ratsastajana Ville on rauhallinen, mutta päättäväinen ja todella rohkea. Luonteeltaan Ville on ujompi kuin mitä luulisi, mutta kunhan pojan oppii tuntemaan riittää puhetta vaikka muille jakaa, myös kaikki "hulluimat" ideat syntyvät tämän pojan päässä. (Jos ihmettelet miksi en kirjoita minä-muodossa, syynä se että oikeasti olen Carida (VRL-12658) ja Ville on minun sub hahmo. Tulen jatkossa (jos Ville pääsee Origon hoitajaksi) kirjoittamaan minä-muodossa, mutta halusin vain saada tämän asian selville  Tosiaan, URL kokemusta on jo, minulla (Caridalla, ei Villellä) on yksityishevosia parilla tallilla. IRL kokemusta on myös, olin joskus parisen vuotta sitten hoitajana ratsastuskoulussa, mutta tällä hetkellä kilpailen koulua ja esteitä vuokrahevosellani. Miksi Origo? Koska Origo omistaa mukavan luonteen, kiva pulla poni hoitaessa, mutta ratsastaessa vaativa. Origo muistuttaa myös yhtä ponia yhdessä ratsastuskoulussa missä kävin vain puoli vuotta IRL, ratsastin sillä melkeen joka kerta, joten en usko että innostus poniin lopahtaa. Miksi minä? Koska olen aktiivinen hoitaja ja minulla on innostusta sekä piirtämiseen että kirjoittamiseen. Omistan myös kokemusta hoitamisesta IRL, mikä auttaa tarinoiden kirjoittamisessa.
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 9, 2014 18:46:18 GMT 1
Heippa Ville! Pääset Origon hoitajaksi, koska Nippe ei koskaan kirjoittanut mitään haunsa jälkeen, toivottavasti sä oot hieman ahkerampi puunaaja Origolle;) Reksiteröidy, käy pyytääs ittelles kaappia ja vaikka lisää tuo edellinen esittely kuvauksia teistä -topaan niin oot valmis hoitamaan ruunaa:)
|
|
|
Post by Ville on Aug 11, 2014 17:53:27 GMT 1
En pääse nytten heti rekisteröitymään koska ProBorads:illa on jotain teknisiä ongelmia, haittaako se jos kirjotan jotain Origon pk vieraana?
|
|
Hoitohevonen: Höghöjds Origo
11.8.2014 -
|
Post by Ville on Aug 11, 2014 18:32:55 GMT 1
ProBoards toimii nytten ihan fine, joten kirjotan Origon pk omalla käyttäjällä 
|
|
|
Post by Saara on Aug 13, 2014 16:20:36 GMT 1
Moikka moi! Nimi (nimimerkki): Saara Palo ikä: 14v pituus: 170cm hevosekokemus irl &url: irl noin 5v & url: alle vuosi Kenelle haet: She's Cotton Pro elikkä Katti miksi se hevonen: Katti hurmasi mut ihan ekana ulkonäöllää, koska oon pinnallinen niin ne hienon väriset kiinnostaa ja enemmän:D Klikkasin Katin sivulle ja tamma vaikutti tosi mukavalta, ei liian vaikealta eikä liian helpolta. Ja koska oon pitkä niin tamma olisi hyvän kokoinen mulle. Muutenkin luulen ja toivon, että Katin kanssa inspistä riittäisi! miksi sut: Koittaisin olla mahdollisimman aktiivinen kuin mahdollista, mutta kyllähän koulu ja kaverit irl vaatii aikansa, mutta vähintään kerran kuussa koitan saada jotain aikaan Luonnetta, ulkonäköä: Mulla on melko ailahteleva luonne, mutta yleensä olen rauhallinen ja johdon mukainen tyyppi, joka keksii tyhmiä ideoita, vaikkei olisikaan niiden kaikista läheisimpien kavereiden kaa. Eli en oo todellakaan ujo, vaan pikemminki ehkä päälle käyvä ja suorasanainen. Kaikki ei siitä pidä, mutta minkäs mä sille voin? Tykkään enemmän olla seurassa kuin yksin. Mulla riittä energiaa ja positiivisuutta vaikka muille jakaa, jonka takia mulla on usein hauskaa. Ratsastaessa olen yllätyshullu, joka on kokeillut kaikki asennot ja tyylit ratsastaa. Maastoesteistä pidän kaikkein eniten. Mulla on sellaset semipitkät ruskeet hiukset ja vihreet silmät. Olen tosiaan sataseittemänkyt senttii, pidempi kuin kaverini. Olen aina oikeastaan ratsastanut hevosilla, koska olen aina ollut melko pitkä, sinänsä harmi, ettei ponivuosia tullut paljoa, mutta hevosista oon aina tykänny enemmän. Oon siro rakenteinen ja rusketun helposti, joten nyt heti kesän jälkeen mulla on oikein mukava rusketus:D Päälläni mulla on yleensä tallilla jotkut farkut ja pitkähihanen tai t-paita. Ihan keskikesällä, kun on lämmin mulla on päällä shortsit ja toppi. Talvisin päälläni on topparatsastushousut sekä sininen toppatakki. Ratsastan farkkuridahousuilla ja paidat on yleensä sinisiä tai vaaleanpunasia. Kiitos, kumarrus:-)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 13, 2014 19:03:14 GMT 1
Ville // Hyvä ku selvis ja pääsit kirjautuun sisään!  Saara // Kiitos ja kumarrus itelles ja tervetuloa hoitajaremmiin, Katti ja sä tyytte varmaan toimiin hyvin yhteen:) Rekisteröidy ja lisää/kirjota uus esittely jonka voit lisätä kuvauksia teistä -topaan:)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 25, 2014 21:53:10 GMT 1
//Innostuin poikahahmosta, oikeasti liikuskelen usein virtuaalimaailmassa Noorana, mm. Kirkkojoki, Simora... Elikkäs nyt kummiskin hakua kehiin  Nimi (nimimerkki): Alex ikä: 8 vuotta pituus: 140cm hevosekokemus irl &url: irl n. 10v (välillä ollut pitkiäkin taukoja), url n. 1v Kenelle haet: Jaakko miksi se hevonen: Jaakko vaikutti Alexille sopivimmalta, kun pojalla ei kuitenkaan paljoa hevoskokemusta ole. Jaakon kans vois kaksikko yhdessä juroilla  miksi sut: Inspiroi kirjoittamaan erilaisella hahmolla, mitä yleensä. Eli aktiivinen varmasti tulisin olemaan  Luonnetta, ulkonäköä: Alex on 8-vuotias pikkupoika, mutta jos menet sanomaan pikkupojaksi, saat varmasti vähintäänkin mustan silmän. Ei vaines... Mutta siis Alex on poika, isolla egolla varustettuna. Ei anna kenenkään "hyppiä silmille". Pojalla on siis ainakin asennetta vaikka muille jakaa. Alexin tunnistaa vaaleasta pörrötukasta ja n. 140 senttiä löytyy pojanklopilta pituutta. Painoa on juuri sen verran kuin olla pitää, painonsa puolesta sopii myös shettiksen selkään. Silmät ovat lumoavan ruskeat. Alexin pukeutumistyyli on yksitoikkoinen, kollarit ja huppari löytyy lähes poikkeuksetta hänen päältään. Poika on sosiaalinen ja viihtyy toisten seurassa, oli kyse sitten vanhemmasta kuin nuoremmastakin henkilöstä. Alex ei ujostele tai pelkää mitään, omien sanojensa mukaan on täysin peloton. Hevostelua poika on harrastanut noin vuoden, alkeiskurssi käytynä ja nyt on jatkotunneille suuntautuminen. Rakastaa hurjaa laukkaa, pelkkä kävely on niiiiin kuolettavan tylsää! Siinäpä se 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 26, 2014 8:33:30 GMT 1
Hei Alex, vaikutat just hyvältä hoitajalta meidän Juropoika-Jaakolle, eli terppa tulloo mukaan!  Kysyt vaan ittelles kaapin lisäät tai teet uuden esittelyn kuvauksia teistä -topaan niin voitkin sitten heti aloittaa Jaakon hoitamisen!
|
|
|
Post by Jeccu on Aug 31, 2014 7:35:35 GMT 1
Rimpulan hoitajaksi hakisin  Miksi juuri Rimpula? Tamma vaikutti jotenkin inspiroivalta ja juuri sopivalta minulle koska tykkään haasteista  Rimpula vaikuttaa sopivalta virtuaali hoitsulta,jota voisi hoitaa pitempäänkin. Yrittäisin tulla tallille usein. Kukas Jeccu on? Olen Jessica, lempinimeltä Jeccu. Ikää on 12-vuotta ja olen ratsastanut jo heti kun opin kävelemään. Vähän haastavat ponit ovat minun mieleeni. Olen hyvä koulussa ja melkein aina tulee 9 tai 10. Lempiaineeni on kuvis, äikkä, käsityö ja enkku. Lempivärini on sininen ja päällä onkin usein rakas sininen hupparini. En meikkaa eikä ulkonäkö merkkaa minulle paljoa. Hiukseni ovat vaaleat ja pitkät ja pidän ne yleensä poninhännällä. Luonteeltani olen vähän niin kuin Rimpula, joskus voi olla huono päivä, mutta yleensä olen iloinen ja ystävällinen. Pituutta on vajaat 150 senttiä ja painoa normaalisti. Miksi Yläkokko? Tämä talli vaikuttaa aktiiviselta ja kiinnostavalta. Olen ennenkin hoitanut virtuaalitalleilla,mutta tämä on ehdottomasti paras näkemäni. Täällä vaikuttaa olevan hyvä tallihenki ja paljon toimintaa:) Toivottavasti riitti,ja pääsen hoitajaksi! Innolla odottaen Jeccu
|
|