Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Aug 31, 2014 8:02:28 GMT 1
Heippa Jeccu! Yllätysyllätys pääsit Rimpen hoitajaksi, rekkaa ittes tänne foorumille ja lisää tai tee uus esittely kuvauksia teistä -topaan, ja sitten voitkin aloittaa Rimpulan hoitamisen! 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Oct 12, 2014 12:32:16 GMT 1
Hevosia palautuu hoitaja hakuihin, 12.10.2014, jos edellinen hoitaja ei tule anomaan sitä itselleen takaisin viikon kuluessa.
Jack of Hearts - hoitajaa ei näkynyt haun jälkeen Paapan Rimpula - hoitajaa ei näkynyt haun jälkeen Huuko II - viimeisin tarina kesäkuussa Höghöjds Origo - viimeisin tarina elokuussa
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 7, 2014 13:41:55 GMT 1
Mami kaipaa mussukkaa Elli KurkelaElli on kohta 25 vuotta täyttävä nainen, joka on harrastanut hevosten parissa puuhailua jo monia vuosia. On mennyt kihloihin Teemu nimisen miehen kanssa vuoden 2014 tammikuussa. Kulkee paikkaan kuin paikkaan omalla autollaan tai kävellen. Nainen kävelee usein hymy huulillaan ystävällisen näköisenä ja iloisena. Joskus on tietenkin niitä huonompia päiviä, jolloin mikään ei oikein onnistu. Auttaa mielellään apua tarvitsevia eikä arastele muille puhumista. Ellin löytää usein tallista puuhailemasta kaikkea tekemätöntä tai hoitohevosensa karsinasta istuskelemasta. Ellin hiukset ovat tummanruskeat ja yltävät kymmenisen senttiä kainalon alapuolelle. Hiukset ovat yleensä auki, letillä, nutturalla tai ponnarilla. Naisen iho on kesäisin ruskettunut, mutta talvella melkoisen vaalea. Ainoat lävistykset ovat korvakorut molemmin puolin päätä. Silmät ovat kauniin ruskeat, jonkin sortin meikin ympäröimänä. Ellin vartalo on treenattu onnistuneesti kesäkuntoon sekä pituutta löytyypi hiukan reilut 170 senttiä. Hurmaus Tuo ruuna - nimensä mukaisestikin - hurmasi minut täysin bongatessani sen sivuilta. Kiltti suokkiputte on juuri sitä, mitä tällä kertaa etsinkin. Ruunan ulkoinen olemus kiltin luonteen kera valtasi sydämeni oitis enkä voinut vastustaa tälle hakemista.
Yläkokko Tämä talli on huolella tehty ja aktiivinen. Sivut ovat selkeät sekä kauniit upeine kuvineen. Olen ihaillut tallia jo jonkin aikaa ja nyt päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja hakea tänne hoitajaksi.
En nyt tähän mitään muuta keksi, joten peukut pystyssä odottelemaan vaan!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Nov 7, 2014 17:06:54 GMT 1
Heips, Elli! Hurmaus ottaa sut mielellään hoitajaksi itselleen!  LIsää vaikkapa toi esittely tai tee uusi kuvauksia teistä -topaan ja kaapin saat itselles varaamalla sen. Tarinaa kahden viikon sisään;)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Nov 29, 2014 17:44:23 GMT 1
Jutta, Lilli ja Peppi siirtyy takaisin hakuihin, jos hoitaja ei viikon sisällä tule anomaan takaisin.
|
|
|
Post by Ronja on Nov 30, 2014 15:02:33 GMT 1
Olen Ronja Ala-Tuomola 14 vuotta. Korkeutta minulta löytyy 155cm eli en ole mikään pituuden huippu! Hoitajaksi haen Vapulle, tuolle ihanalle Hannoveriselle. Luonteeltani olen kovin positiivinen, vaikka tietysti näitä vähän "huonompia" päiviäkin löytyy. Minuun on helppo tutustua, olen katsos aika puhelias! Hevotaustaa minulla on Irl 2 ja puoli vuotta Url 5. Hiukseni ovat tummanruskeat, silmäni suuret. Ihoni onnkohtuun tumma. Pidemmittä puheitta, tahtoisin Vapun hoitajaksi.
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Nov 30, 2014 17:31:43 GMT 1
Heippa Ronja, luulen, että pärjäät kyllä ajoittain hankalan Vapun kanssa eli tervetuloa hoitajaksi! Kirjaudu sisään ja pistä esittelyä kuvauksia teistä -topaan niin oot valmis alottaan Vapun hoitamisen!(-:
|
|
Ronja
Uutukainen
Hoitohevonen: Vappu?
|
Post by Ronja on Dec 1, 2014 7:31:13 GMT 1
Olen Ronja Ala-Tuomola 14 vuotta. Korkeutta minulta löytyy 155cm eli en ole mikään pituuden huippu! Hoitajaksi haen Vapulle, tuolle ihanalle Hannoveriselle. Luonteeltani olen kovin positiivinen, vaikka tietysti näitä vähän "huonompia" päiviäkin löytyy. Minuun on helppo tutustua, olen katsos aika puhelias! Hevotaustaa minulla on Irl 2 ja puoli vuotta Url 5. Hiukseni ovat tummanruskeat, silmäni suuret. Ihoni onnkohtuun tumma. Pidemmittä puheitta, tahtoisin Vapun hoitajaksi.[/quote]
|
|
|
Post by Salome on Jan 31, 2015 12:08:36 GMT 1
LOMAKE: Nimi (nimimerkki): Salome ikä: 13 pituus: 148cm hevosekokemus irl &url: Irl: Helppo-B tasoinen ratsastaja, ja hoitoponi löytyy. Url: Helppo-C tasolla ratsastuksessa, ja hoitaminen sujuu kuin vettä vain. Kenelle haet: Angel of Mine "Miina" miksi se hevonen: Hevonen jäi mieleen muiden joukosta. Uskoisin että meillä olisi hauskaa yhdessä.  miksi sut: Olen aikaisemminkin ollut virtuaalitallilla, joka sittemmin lopetettiin. Haluaisin kuitenkin jatkaa virtuaalista hevosharrastusta, ja Yläkokko vaikutti sopivalta paikalta. Luonnetta, ulkonäköä: Kääpiöksi jäänyt Salome on tomera, mutta opittavaa hevosista riittää. Salome on langanlaiha, ja vatsaan ylettyvät tummat hiukset vain korostavat pienuutta. Read more: ylakokon.proboards.com/thread/154/hoitajahaku-2014?page=1#ixzz3QOakIYeu
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jan 31, 2015 17:06:04 GMT 1
Heippa Salome ja tervetuloa hoitamaan Miinaa, pistäppä pidempää esittelyä kuvauksia teistä -topaan ja rekisteröidy:) Kahden viikon sisällä eka tarina!
|
|