Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Oct 15, 2012 11:42:31 GMT 1
Onko hevosesi vailla karsina paikkaa? Hevosellasi täytyy olla valmiina sivuillasi ainakin yksi valmis kuva!!Yksityisiä otetaan 4-5 - kerro itsestäsi (luonne ulkonäkö, jotta osaisin piirtää palkintokuviin, luonnetta, ikää yms.)
- hevosestasi (hevosesi olisi mielellään ruuna tai tamma, mutta nykyään tarjoamme paikkoja myös oreille, sääntöjä kun en ole vielä laatinut niin kysykää jos on kysyttävää
 , en ota mielelläni pelkkiä karsinassa/tarhassa seisoskelevia "pullaponeja", koolla ei ole väliä)
- miksi juuri te (kestäisikö hevosesi ratsastuskoulu meininkiä?, osallistuisitko edes joskus johonkin tapahtumaan?)
- Täysi- vai puolihoito
- tarhaan muiden kanssa vai yksin?
- toimiva sähköpostiosoite!
Saatte hankkia omalle hevosellenne hoitaja haun, esim. silloin kun oma aikasi ei riitä. Muista linkittää hevosen sivut!!
|
|
|
Post by Akku (Silja) on Jan 26, 2013 15:46:52 GMT 1
Moi, S.J. Bonnie kaipaa tallipaikkaa.  Itseäni en ala esittelemään, joten mennään suoraan asiaan. c: Poni on siis nimeltään S.J. Bonnie, tutummin Bonni. Sen omistaa Akku ja hänen isosiskonsa Silja, ja Bonni onkin Siljan kasvatti. (: Pää-asiassa Bonnista huolehtii Akku, onhan Silja opiskelijaneito. Ai niin, Siljaa voisinkin esitellä. :> Silja on 19-vuotias neitokainen, joka innostui taas pikkusiskonsa Akun myötä hevosista. Sattumalta hänen selaillessaan myytäviä hevosia, hän löysi kasvattinsa myynti-ilmoituksen. Totta kai hän halusi ostaa ponin uudelleen. Luonteeltaan Silja on varsinainen bilehile ja oikeastaan kuitenkin aika rauhallinen. Hän hyppää ratana 130cm, ja yksittäisenä hän huimapäisenä on hypännyt 140. Koulua hän menee HeA asti. Ai niin, ja ne sivut: www.webbisivu.com/Akunponit/BonniTarhaan yksin, ja täysihoito.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 19, 2013 20:57:00 GMT 1
Hei!Täällä kirjoittelee 17-vuotias tyttö nimeltä Juulia, jota useimmiten kuitenkin vain Julleksi kutsutaan. Minulla on pituutta 160cm ja olen melko hoikka ruumiinrakenteeltani. Omistan pitkät ja tikkusuorat mustat hiukset ja kirkkaan siniset silmät. Olen saanut myös muutama vuosi sitten silmälasit ja hiuksia tykkän pitää joko auki tai sivuletillä. Päälläni pidän yleensä farkkuja tai lökäreitä liikkuessani tallilla. Huppareita/t-paitoja on monia erilaisia, mutta eniten päällä on ehkä sininen tai violetti huppari. Kenkinä on mustat kangaskengät, joista on alkanut kyllä jo pohjat hieman repsottamaan. Luonteeltani olen erittäin sosiaalinen ja avulias sekä tykkään auttaa kaikkia. Jotkut pitävät minua hiukan outona ajoittaisen liikapuheliaisuuteni takia, mutta isestäni on vain mukavaa kertoa elämästäni muille. Suutun helposti, mutta leppymiseen ei yleensä mene muutamaa minuuttia kauempaa. Hevoseni (tai oikeastaan ponini) on 9-vuotias norjanvuonohevosruuna Napoleon. Nappi on erittäin hyvin muiden ihmisten ja hevosten kanssa toimeen tuleva ruuna, joka kaipaa ympärilleen toimintaa ja vilskettä. Se on asunut vain pienellä maalaistallilla, mutta uskoisin ponin sopeutuvan hyvin myös hieman suuremman ratsastuskoulun arkeen. Haluaisin saada Napille karsinapikan Yläkokosta, sillä kierrämme ahkerasti kilpailuissa ja Napin olisi hyvä saada myös pysyvä ja aktiivinen kotitalli, jota muutamat aikaisemmat tallit eivät ole pystyneet tarjoamaan. Kävisin hoitamassa Nappia vähintään kerran viikossa, yleensä useamminkin jos vain kerkeän. Haluaisin Napille täysihoidon ja sen saisi tarhata muiden kanssa  .
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jul 20, 2013 15:27:14 GMT 1
Hei Julle ja tervetuloa ponisi kanssa Yläkokkoon!(: teen teille pikemmiten päiväkirjan, minne saat kirjoitella milloin haluat(; Pistän Napin tarhaan 5, ponien kanssa.
|
|
sussu
Uutukainen
|
Post by sussu on Jul 28, 2013 12:53:33 GMT 1
Hei! Tallipaikkaa olisi nyt vailla komea suomenhevosori Aaveen Asterix, tutummin Riksu. Herra omaa hyvät tallitavat, vaikkei olekkaan kovin helppo hoitaa. Riksu on vasta nuori ja herran kanssa on vielä ratsastuskoulutuskin pahasti kesken. Minä itse, Riksun omistaja, olen 17-vuotias Susanne, tutummin Sussu. Hevosten kanssa olen toiminut jo kauan, joten kokemusta löytyy reippahasti. Pituutta minulla on kuitenkin vain 160cm, joten melko ponikokoinen olen. Ulkonäöltäni olen melko laiha, vaaleaihoinen ja pitkä hiuksinen. Hiukset ovatkin aarteeni, Riksun lisäksi. Hiuksilta löytyy pituutta aivan alaselkään asti ja ne ovat vaaleat ja aavistuksen kiharat. Silmät minulla on sinivihreät. Ratsastaessa hiukset letillä tai ponnarilla, muuten aina auki. Riksusta kerroinkin jo tuossa ylempänä, mutta ori on enimmäkseen yhden ihmisen hevonen. Se on ollut minulla aivan vieroituksesta asti, joten osaa luottaa minuun. Muiden seurassa Riksu on melkoisen epävarma, mutta iän myötä ori varmasti rauhoittuu. En nyt osaa sanoa miksi juuri meidät pitäsi valita, mutta Riksu on vailla tallipaikkaa ja olemme persoonallinen kaksikko. Riksulle tekee hyvää asua hieman vilkkaammassa ympäristössä, jotta se mahdollisesti rauhottuisi. Tavoitteeni on olla mahdollisimman aktiivinen ja hoidella Riksua paljon tarinoiden ja kuvien merkeissä. Valitsisin nyt paketiksi täysihoidon, mutta hevosen liikutuksen hoidan täysin yksin, sillä näin nuorta ja kokematonta hevosta en halua antaa kenenkään ratsastaa ilman että olen itse valvomassa. Riksun voi tarhata yksinkin, mutta jos mahdollista, olisi orille mukava saada seuraa mahdollisesti toisesta orista tai ruunasta. Minuun saa yhteyden kolmesta eri sähköpostista, mutta varmimmin sussuheposet[at]gmail.com
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jul 29, 2013 7:42:47 GMT 1
Tallipaikka on teidän!  Kiva saada tänne nuorempaakin sorttia, niin vilkaistuisi myös tapahtumat(; Teen teille päiviksen ja pääsetkin sitten heti kirjoittelemaan! Jos orille seuraa haluat, niin käykö pihattopaikka meidän Rikun (Kiri-Kurre), Kämpen ja Kirinän seurasta, voin toki varata sille sisällekin paikan niin pääset sen hoitamaan sisälle? 
|
|
sussu
Uutukainen
|
Post by sussu on Jul 29, 2013 10:02:12 GMT 1
Jos onnistuisi niin, että Riksu tarhattaisiin pihattoon ja saisi olla yöt karsinassa, kun ukkeli on hieman hienohelma ja talvisin klipattu
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 3, 2013 16:16:18 GMT 1
Hehe, selvä, tallialue päivitetään pian ja tarhoja ollaan jo nut hieman muunneltu.. 
|
|