Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Apr 29, 2014 17:07:55 GMT 1
Vapaita karsinoita ja pihattopaikkoja on nyt vapaana, joten jos piirretty hevosesi tai ponisi kaipaa tallia ja jos Yläkokko kolautti pistäppä hakemusta tulemaan! Hakemus on vapaamuotoinen, mutta siitä tulisi saada selville: kuka olet (ikä, ulkonäkö, pituus ymsyms.), millainen on hevosesi, miksi tahdot meille, osallistuisitko tapahtumiin ja tunneille jos niitä järjestetään, kuinka aktiivinen olisit, pihatto vai isotalli?
Hoxpox. pihattoon otetaan vain oreja tai ruunia, mahd. myös varsoja (ori/ruuna). Pihaton viereen on rakenteilla siirtotalli, jonne pihattolaiset pääsee huonolla kelillä sisään.
Tilanne tällä hetkellä: isotalli: yksi vapaa karsina pihatto: yksi vapaa 'paikkaa'
Jäikö kysyttävää, kysäseppä!(: Hyvää loppukevättä!
|
|
|
Post by Chappe on May 2, 2014 10:49:20 GMT 1
Hyvää (päivän myöhästynyttä) vappua kaikille! Eli joo, multa kun Venni lähti, niin sen entiseen karsinaan haluaisin majoittaa uuden sekameteli ruunani. Olen siis minä, 9v tiedät varmaan niin ei tarvi kertoo jälleen? Hevoseni, tai no, 148cm ponini, on American Dollar, nimeltään eli Aramis. Se on sekameteli poni, siinä on tinkeriä, nyffiä, pien suokkia ja dartmooria. Hauska se ainakin on :3 Aramis on 5v, ruuna se on vielä aika nuori niin ei kävisi tunneilla  Tahtoisin tänne Aramiksen, koska Yläkokko on tuttu ja turvallin paikka, ja täällä asui ensimmäinen oma hevoseni, Venni  Osallistuisin tapahtumiin samalla lailla kuin ennenkin. Olisin saman aktiivinen/epä aktiivinen kuin aina ennenkin Arskan sivut on Americandollarpony.weebly.comToivottavasti Aramis pääsee tänne asustamaan 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 2, 2014 20:40:13 GMT 1
Joo toki Aramis pääsee meille asumaan!  Teenkin ponille hetimiten päiviksen vai kirjotteletko Deisin ja Jutan omaan?
|
|
|
Post by Chappe on May 2, 2014 20:54:50 GMT 1
Voit tehdä Arskalle oman:)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 2, 2014 21:34:55 GMT 1
Okkei! 
|
|
|
Post by nopa on May 4, 2014 16:09:36 GMT 1
Nyt kun minulla on enemmän aikaa voisin hevoseni tänne majoittaa. Minun ei varmaan itsestäni tarvitsekkaan kertoa kun tunnetteminut jo. Hevoseni on 165cm korkea, rodultaan Hannoverinhevonen, väriltään musta, ikää löytyy 8v, hän on ruuna ja hänen nimensä on Summer strom eli Ukko. Ukon tänne haluaisin koska talli olisi minulle tuttu ja täällä on mukavaa porukkaa. Osallistuisin tapahtumiin samalla lailla kuin ennenkin ja olisin vähän aktiivisempi kuin ennen. Ja Ukko majoitetaan pihattoon kun ei ole muitakaan paikkoja  . Ukon sivut <------
Ja Ukolle voisi tehdä oman päiviksen
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 5, 2014 15:51:26 GMT 1
Mites sitten kun oma hevonen, Lilli, Peppi ja Kämpe? Eikö oo vähän liikaa? Vai hoidatko vielä Kämpeä sen kakkoshoitajana?
|
|
|
Post by nopaeijaksakirj. on May 6, 2014 12:57:43 GMT 1
Kämpeä en hoida enään koska sille loppu inspis... Mutta ei Ukkoa tänne oo pakko laittaa...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 6, 2014 15:01:44 GMT 1
Hei vaan! Olen Pihla Ruotsela, 24-vuotias rämäpäinen nuori nainen. Pituudeltani olen vähän alle 170cm, eli ihan normaalipituinen mielestäni. Omaan vaaleanruskeat, vähän yli olkapaiden yli ulottuvat hiukset sivusiilillä. Pukeudun paljon mustaan ja sinisen eri sävyihin. Minulla on myös venytys toisessa korvassani sekä kulmakoru. Vasemmasta käsivarresta löytyy muutama vuosi sitten otettu kuvio tatuointi. Ronskista ulkonäöstäni huolimatta olen melko lapsenomainen, nauran usein kovaan ääneen kaikille vähäänkään hauskoille jutuille. Minulle on helppo tulla juttelemaan, mutta jos olen yhtään vihainen niin saatan helposti sanoa liian ilkeästi joitakin asioita. Hevoseni Sonnenstrahl RB (Sani) on vasta 3-vuotias tallipaikkaa vailla oleva trakehner tamma, jolta luonnetta löytyy. Sopeutuu kuitenkin helposti isompaankin talliin, sillä tykkää kun muita hevosia on lähettyvillä. Haluaisin tuoda hevoseni Yläkokkoon asumaan, koska tämä talli vaikuttaa mielestäni sopivan aktiiviselta, mutta kuitenkin samaan aikaan rennolta paikalta. Sani haluaisi mielellään isoon talliin asumaan, tamma kun on eikä sitä voi oikein orien sekaan laittaa! Luultavasti pääsisin kirjoittamaan Sanin päivyriin suunnilleen kerta viikkoon. Tykkään myös piirtää, joten kuviakin ilmestyisi varmasti silloin tällöin. Tapahtumiin osallistuisin mielelläni niin paljon kuin kerkeän. Toivottavasti Sani pääsisi tänne asumaan, vaikkei tämä 'lomakkeiden täyttäminen' mitään bravuuriani olekkaan! - Pihla ja Sani
(Olen siis oikeasti Hannan pikkusisko Matilda, Pääskyniemen omistaja! :'D)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 7, 2014 16:11:34 GMT 1
Selvä Nopa, mutta jos katotaan jos joku muu tahtois ton pihatto paikan niin sais tänne uusia tyyppejä(: Ja hej Pihla, paikka on Sanin!  Se meni siis karsinaan 6, eli yksäripuolla se ns viimeinen paikka ja käykö jos Sani tarhataan puokkitarhaan?  Teenpäs tästä sitten teille päiviksen!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 7, 2014 16:15:06 GMT 1
Oi kun ihanaa! Sanin voi tarhata puokkitarhaan (:
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 7, 2014 16:16:20 GMT 1
Okei kiva!(:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2014 13:52:51 GMT 1
Hellureiaa! Hakisin nyt siis suokki ruunalleni Kamulle. Kamu on ollut ennenkin pihatossa, joten pihattopaikka kävisi vallan mainiosti. Ida tunteekin mut jo ennestään, joten tietää noi esittelyt ja aktiivisuudet Innolla odottaen, Moona
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jun 22, 2014 11:43:11 GMT 1
Heippa Moona!  JOs sulla nyt sitte riittää inpistä Kamulle niin tervetuloa vaan!  Nythän Kamu saa siellä laitumella viettää aikaa, mutta syksyn tullessa sille on sitte sielä siirtotallissa paikka(: Teen ruunalle päiviksen ja lisäilen sivuille.
|
|
|
Post by Mila on Oct 21, 2014 9:44:53 GMT 1
Empä nyt löytäny muutakaan hakua niin kai tähän saa laittaa?  Eli tuolla ht.netissä kyselin tallipaikkaa kolmelle orilleni (http://forum.hevostalli.net/read.php?f=12&i=2450447&t=2449641) ja nyt sitte kysäisin josko tuo Karma sais tänne siirtotalliin muuttaa? Eli pullatiikeri.net/vaahterapolku/yksari/karma.html K.B. Karmankalpea, leppoisa oriherra siis kyseessä.  Ja Karman mukana joutuu kestämään meikäläistä, eli 26-vuotiasta punapäätä jolle on pituutta siunaantunut hurjat 155cm. Pieni mutta pippurinen!  Nakkaa vaikka sähköpostia jos meidät messiin haluat/hyväksyt!  T. Mila (mila11936@gmail.com)
|
|