Post by Iida on Jun 10, 2014 19:14:39 GMT 1
Kaikki ahertamaan siirtotalli-talkoisiin!
21.6. lauantaina järjestetään siirtotalli-talkoot, kunnostetaan kunnon porukalla siirtotalli siistiin kuntoon; maalataan ulkoapäin, kiinnitetään satula- ja suitsitelineet, maalataan loimitelineet, jotka on kiinni karsinaovissa. Talkoot alkaa virallisesti klo 12.00 jolloin työt siis alkaa, töiden jälkeen tarjolla on kakkua, mehua tai kahvia. Kun ruoka on asettunut massun pohjalle lähdetään ilman satuloita uittamaan heppoja järvelle jonne on noin kilometrin ratsastusmatka.
Matkaan saa lähteä omalla hepalla tai lainata tallin ratsua. Kuvia ja pohjatarina tulossa tästäkin tapahtumasta, joten teiltä vaaditaan myös maksu; kuva tai tekstin täyttäminen.
Yläkokosta tulevat osallistujat, osallistu muodossa; nimi - heppa, mitä yllä olevista töistä tekisit mieluiten?
Muualta tulevat osallistujat, muodossa; nimi - heppa(sen sivut), mitä yllä olevista töistä tekisit mieluiten?
Osallistujat:
Iida - Sanni, työvastaava
Nopa - Lilli, maalari

Luna - Acce, maalari
Pihla - Sani, kiinnittelijä
Kitty - Hugo, teline maalari
Pohjatarina:
(koska menin tekemään virheen, jolloin kaikki kirjottamani pyyhkyity pois, täyttäkää tää

Kaiken ollessa valmiita heruttelussa lähdimme laittamaan hevosia kuntoon, hevoseni..... Minulla oli .... töiden jälkeen, ja mieleni teki ... Kävin hakemassa hevoseni laitumelta, se ..... ja antoi kiinni ..... Talutin hevosen talliin, jossa vein sen karsinaan. Hevonen oli .... hoitamisen ajan, ja suitsien laitto sujui .... Olin .... valmis ja talutin hevosen pihalle. Pääsin selkään .... Kaikkien ollessa selässä lähdimme. Iida johti joukkoamme ja itse olin .... jonossa. Menimme käyntiä koko matkan rannalle ja paarmat riehuivat ympärillämme, hevoseni .... niistä. Ranta, jossa uittaisimme hevosia oli .... Iida sanoi, että ranta oli matala, joten pääsi melko pitkälle, ennen kuin hevosen pitäisi ruveta uimaan. Hevoseni meni veteen .... Vesi oli minusta .... Muiden hevoset meni veteen .... Olimme heppojen kanssa vedessä melko pitkään, ennen kuin lähdimme käynnissä takaisin tallia päin.

Hugo tykkäsi olla vedessä ja tämän kuvan oton jälkeen kävi niin syvällä, että selkä ja Kittyn housut kastuivat, onneksi vesi ei ollut NIIIN kylmää

Kiitus reissusta kaikille ja pahoittelut myöhästyneistä kuvista.