Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Mar 4, 2015 20:19:09 GMT 1
Etsiikö kullannuppusi tallipaikkaa? Pistämällä vapaamuotoista hakemusta, miksi hevosesi tarvitsee tallipaikan saatat saada sen sille. Hakemuksesta tulee löytyä sähköposti osoite, jolla sinuun saa yhteyttä, hevosen sivut ja hevosen sivuilla täytyy olla luvallinen kuva.
Vapaita paikkoja: Päätallin yksäripuoli 5 kpl Siirtotalli 6 kpl
|
|
|
Post by Chappe on Mar 10, 2015 19:18:51 GMT 1
Juu... Lupailin tuossa etten karsinapaikkaa hae, keskityn Ranjaan... Mutta. Lopetin toisen virtuaalihenkilöni aktiivisuuden nyt, joten sillä tyypillä oli mun iiiihana holstein tamma Ohne Dich, joten siirsin sen niinku nyt tälle viralliselle... Kuulostaa ihan sika oudolta mut joo... Sori. Hakisin siis sille paikkaa, voisin tehä yhteisen päiviksen (vähä niinku se Deisin, Vennin ja Jutan yhteispäikky) Nii jossa hoitelisin molempia, Ranjaa ja Nediä  . Nedi on sen verran iso kaveri, että minua saa autella tammasen kanssa, ja se saa käydä tunneilla  . Tamman sivut on: ohnedich.weebly.comTosiaan itse piirsin nuo kuvat, katsoin vain rakenteen mallista, mutta olen tyytyväinen  . Olisi ihanaa saada neiti tänne, ettei tarvi rampata joka paikassa hoitamassa jotain jne... Mutta olisko mahollista? 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 11, 2015 17:36:29 GMT 1
Nooh, kaippa mun niiiin kiltti täytyy olla, että Nedi saa tallipaikan meiltä! : D Jos Nedi ei kerta muille uhittele niin sen voisi pistää porukkaan tarhaamaan, jos vaikka tarhaisi Likan kanssa nyt kun sen kamu Liina on myyty? (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 4, 2015 10:01:11 GMT 1
Heissan vaan kaikille (: Tallipaikkaa hakee Mondschein-niminen belgialainen puoliveriori (mondschein.weebly.com), jota myös Monniksi kutsutaan. Haluan Monnille aktiivisen tallipaikan, ja siltä Yläkokko myös vaikuttaa. Täällä vaikuttaa olevan hyvät ratsastusmahdollisuudet ja voitasiin käydä Monnin kanssa kans tunneilla, jotta kehityttäisiin. Oripoika kun on vielä nuori - vasta 6-vuotias - niin kaikkea herra ei vielä osaa ja tarvitaan vielä paljon treeniä Monnin kanssa. Ei me aina kuitenkaan olla hiki hatussa treenaamassa, vaan otetaan iisimmin välillä. Kivan lämminhenkinen ilmapiiri vaikuttaa olevan ja uskon että sekä minä että Monni tullaan viihtymään täällä.  Oon aina ollu aika surkea hakemusten täyttäjä ja tämäkin luultavasti jää aika tyngäksi. No eihän kukaan jaksa mitään kilometrin mittaisia romaaneja lukea, niinhän? Pieni on kaunista, niin kuin sanotaan. Jotta minä, Monnin omistaja en jäisi ihan hevoseni varjoon, niin voisinhan minä muutaman sanan virtuaaliminästäni kertoa. Olen siis Franziska Mayer, saksalaissyntyinen 15-vuotias nuori neito, jonka luonne muistuttaa välillä 6-vuotiaan käytöstä... Sujuvasti taittuu niin suomen kuin saksankin kieli, vaikka saattaa saksalainen aksentti välillä muistutella olemassaolostaan suomea puhuessani. Tarkempaa kuvausta voin laittaa sitten, jos ylipäätänsä meidät huolitaan Monnin kanssa Yläkokkoon. 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 4, 2015 10:47:50 GMT 1
Kaippa talliin voi toisenki saksalaisperäsen ihmisen hyväksyä, ette sitte lucan kaa puhu saksaa kokoaikaa! >: ( Saat tehdä joo tarkemman kuvauksen kuvauksia teistä -topaan ja tehdä monnille oman päiväkirjan, lisään herran sivuille kun ehin ja siirtotalliinhan se pääsee asumaan, kun ori on, seuraa sille pitää Helkan Late kahdestaan ne on siirtotallisssa, kun tuntsarit muutti päätalliin ja milan ori lähti, mutta kyllä ne pärjää! Pihatossa on sitten monnnin ja laten seurana kani ja kämpe, kun sielä niin viihtyvät! : D
|
|
|
Post by Aki on Sept 20, 2015 10:08:04 GMT 1
Moi! Mä oon Aki ja tää musta poni tässä on Derbi[/linkki]. Derbi on ärsyttävä connemara ori, joka vaa työnnettiin mun hoiviin kolme vuotta sit. Orin emä kuoli ja sitä rataa. Mun veli väittää, että Derbin käytös johtuu musta, mut eihän se mitenkää oo mahollista! Derbin kans varmaan kaikki on melkosta tappelua. Ainut josta selviää on tarhasta hakeminen. Sillon se tulee nätisti luokse. Derbi tulee hyvästä laukkasuvusta, joten mä kokeilin onneeeni sen kanssa ja meillä menee ihan hyvin. Tosin, vaikka ori menestyy se ei taija olla aivan samaa mieltä ku minä. Tuntuu että se vaan inhoaa työtään kerta kerralta enemmän. Tai sit sitä vaan ärsyttää ettei se saa huomiota tarpeeks. En oo vielä kertaakaan kokeillu Derbin kanssa "normaalia" ratsastusta, joten sitä se ei myöskään osaa.
Minä, Aki Wiqlund (akita.aksuu@gmail.com) olen 18-vuotias. Käyn amiksen autopuolta ja mun intohimo on moottoriurheilu. Yleesä mulle piruillaan hevosista jotain, mut se on jo nii tuttua ettei jaksa kiinnostaa. Kaikki aina sanoo et mä suutun helposti, mut omasta mielestä mä en suutu mistää ellei oo joku erittäin hyvä syy. Mun menneisyys vaikuttaa muhun tosi paljon yhä, mut mä en koskaan puhu siitä. Mä en halua. Ja mua ärsyttää jos joku tulee utelee siitä. Ulkonäkö, no hmm.. "Roope, Roope, auta vähä!" *käsiala muuttuu* Aki on perus brunette. Sillä on pitkät ripset ja kaikki tytöt aina kadehtii sitä. Sen silmät on tosi väsyneet ja sillä on hymykuopat. Akin ääni on semmonen matala, muttei liian matala. Ei möree, vaan matala. Aki on 179cm pitkä ja melko lihaksikas. En tiiä muuta.
Miksi Yläkokko? Siks että tää vaikuttaa ihan huipulta paikalta! Ja porukka vaikuttaa siltä, et siihen on helppo pompata mukaan.
|
|
|
Post by Salome on Sept 20, 2015 18:05:32 GMT 1
Hei! Sähköposti: Yksalome@gmail.com Sivut: russponit.weebly.com/Iida tietääki musta jo sen verran, että eiköhän mennä suoraan asiaan. Haluisin kovasti tuoda Biancan just tänne. Yläkokko on kokemuksen perusteella sen verran huippu paikka. (Uudistuneena vielä upeempi!) Tääl ois meille varmasti hyvät treenaus mahdollisuudet. Tää russi siis ostettiin tutuilta siinä toivossa, et pääsisin kehittyy ratsastuksessa. Meidän tarkotus ois siis valmentautua esteillä ja kisata mahdollisuuksien mukaan vaikka muillakin talleilla. Monet varmaan tietää, että Miina ja Jutta on mun aiempia hoitsuja. Jutan hoitaminen vähän jäi, mutta Miinaa hoidin useampia kuukausia. (Tammikuussa ois tullu vuos täytee!) Kirjotan melko pitkiä tarinoita ja pyrin sisällyttämään tarinaan useampia henkilöitä. Kuten Iida onkin sanonut: "Harvemmin talleilla on hiljaista." Tarjoisin Biancaa myös tunneille, jos tarvetta on. Vähän kokeneemmilla jo näppärä menopeli. Niin ja Biancahan on astutettu,(Naapurin russi karkasi ja astui) joten pian tallilla olisi toinenkin hevonen hoivissani. Laskettu aika Tammikuussa. Varsan myymistä / pitämistä mietin myöhemmin.
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Sept 23, 2015 17:20:14 GMT 1
Moikka Aki ja Salome, teijän molempien hepat saavat mielellään muuttaa meille, joten eikun profiilia kehiin Aki ja tee itsestäs esittely kuvauksia teistä topaan c; Tehkää hepoillenne omat päiväkirjat mä lisään sivuille kun ehin ': D
|
|
|
Post by Niina S. on Dec 5, 2015 17:18:36 GMT 1
Hei! Olen Suvisaaren Niina, 26-vuotias kouluratsastaja, joka on oppejaan hakenut Saksasta ja Alankomaista useampaankin otteeseen ja joka on nyt ottanut hitaaksi ratsutusprojektiksi Kaunolan Meijun Hashtagin. Takulta löytyy ikää se mahtavat 2½ vuotta, joten pikku hiljaa rupean laittelemaan tammalle satulaa selkään ja muutenkin kiusaamaan poloista. Minkälainen Takku sitten on? No, kutsumanimen olettaisi jo vihjaavan, mutta jos Takku takkuaa, niin sitten se takkuaa. Ollan nyt päästy pikkutamman kanssa siihen vaiheeseen, että yhteistyötä voi tehdä, vaikka se riimunnaru on väärän värinen tai hoitajalla on väärän kuuloinen takki päällä. Kyllä siitä ihan pätevä ratsu tulee, pääpainotuksena tulee olemaan kouluratsastus, mutta jos neiti osoittautuu hyväluontoiseksi niin taidetaan me kokeilla ihan kenttäratsastustakin! Eli toisin sanoen, otaota meidät yksityiseksi! Pääset nauttimaan erittäin temperamenttisen hevosen ja sen pitkäpinnaisen ylläpitäjän toilailuista jatkuvalla syötöllä. - Niina Suvisaari, kaunolantila@outlook.com
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Dec 6, 2015 10:28:44 GMT 1
No kyllähän mä teijät otan! Et kirjauduppa foorumille ja tee kuvauksia teistä -topaan itsestäs esittely ja voitki sitte tehä Takulle oman päiväkirjan  käykö Takullee seuraksi muut puokit et jos se tarhataa puokkitarhaan jos se tulee toimeen niitten kaa?
|
|
|
Post by Kics on Dec 6, 2015 19:50:01 GMT 1
Tallipaikkaa olisi vailla nuori, mutta sitäkin komeampi, puoliverivarsa Vics Grimaldi tutummin "Vikke". Viken elämänkuvaan kuuluu tällä hetkellä lähinnä hevosenelämään opettelu ja varsa halutaan aktiiviselle tallille missä siitä pidetään huolta sekä toisaalta kestetään kaikki varsamaiset toilailut. Päiväkirjaan tulisi myöskin säännöllisin väliajoin täytettä, mikäpä sen hauskempaa kuin seurata nuoren hevosen kasvamista! Luonteeltaan Vikke on sosiaalinen ja reipas varsa. Viken omistajiin kuuluu minä, Kics (kikkaponifani@hotmail.com) sekä Viiru. Varsa on myöskin meidän oma kasvattimme ja kultaakin kalliimpi. Haluaisimme Viken Yläkokon Ratsastuskoululle, että se tottuisi siihen normaaliin vilinään ja vilskeeseen mitä tallin elämään ikinä kuuluukin 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Dec 7, 2015 15:46:51 GMT 1
Moikka! Vikke pääsee tietenkin muuttamaan meidän siirtotalliin.  Ihanan näkönen herra kertakaikkiaan! Kirjautukaa foorumille ja väsäskää ittestänne esittelyt kuvauksia teistä -topaan ja saatte sitte tehä Vikkelle oman päiväkirjan. Käykö Vikkelle tarhaus pihattotarhaan ja kahden russin seura?
|
|
Oonaroosa ( merida )
Guest
|
Post by Oonaroosa ( merida ) on Dec 26, 2015 12:07:41 GMT 1
Heippa! Oon nyt varmaan jo yli kaksi viikkoa miettinyt että hakeako vai ei, mutta kai se nyt sitten on pakko. Tallipaikkaa päätallin yksäripuolelta hakee alter-egoni Merida, ehkä tutummin Merru, joka on siskoni lapsi. 15-vuotias tyttö toisi mukanaan minun nimissä olevan Joulunketutuksen, eli Jemmun. Jemmu on siis vielä vähän nuori, mutta kuitenkin hölmöllä tavallaan kiltti suokkitamma. Vähän semmonen höpsähtänyt ja keskittymiskyvytön, muttei mahdoton tapaus. Yläkokossa se tulisi varmasti viihtymään, ja pääsisimme aktiivisemmin osallistumaan tapahtumiin ja ottamaan osaa tunneille. Porukka vaikuttaa myös rennolta ja mukavalta! Merida on siis viiteentoista ikävuoteen päässyt naisenalku, joka ei vielä itsekään ole kovin paljon Jemmun kanssa ollut tekemisissä. Iloinen, vaikkakin vähän ironinen neiti on ollut hevosten kanssa tekemisissä jo pitkään. Tosin ensimmäisiä kertoja hän pääsi ratsastamaan vasta parisen vuotta sitten, mutta päässyt heti "uransa" alusta asti ratsastamaan paljon erilaisia hevosia ja on näin ollen noin helppo B, esteitä hän on hypännyt vähemmän, noin 50 sentin tasolle. Vähän tynkä, mut koitetaan!  @ - oonaroosaa@outlook.com
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Dec 26, 2015 12:17:57 GMT 1
Ihanan perus näköinen Jemmu pääsee tottakai muuttamaan meille! Rekisteröidy foorumille ja tee kuvauksia teistä -topan pidempi esittely ja tee Jemmulle oma päiväkirja  Tarhataanko Jemmu yksikseen vai pistetäänkö muiden suokkirouvien kaa samaan tarhaan?
|
|
Oonaroosa ( merida )
Guest
|
Post by Oonaroosa ( merida ) on Dec 26, 2015 12:29:06 GMT 1
Jees, kiva! Ja voi laittaa muiden suokkitammojen kanssa samaan! :-)
|
|