Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Jan 1, 2016 19:43:01 GMT 1
Olethan lukenut sivun, joka kertoo hoitajatoiminnasta? Hyvä, ei sitte muuta ku kirjotteleen hakemusta jollekin Yläkokon tuntihevoselle, joka itselleen hoitajaa kaipaa! Vapaat hoitohevoset: Lugano v.d. Low: Lupu on mitä ihanin poni, kunhan siihen saa luottamuksen, sillä se saattaa säikkyä mitä turhempiakin asioita. Yläkokon Acceptabel: Beli on mukavuudenhaluinen pieni poni, jolta löytyy luonnetta, heti kun asia ei tapahdu miten se haluaa, on aika kiukkuilla! Unchained X: Sanni on yleisesti ihan super tamma, vaikka saattaakin hieman epäröidä uusia tilanteita. Halla-Harja: Halla on kiireinen ja säikky suokkitamma, jonka kanssa kuitenkin tulee toimeen määrätietoisena. Yläkokon Lilkur: Likka on suloinen ja utelias pilkkuponi, joka kuitenkin ratsastaessa vaatii tarkkuuta ja kokemusta.Paapan Rimpula: Rimpula on ihan perus tuntiponi, se lintsaa mielellään töistään ja kiukkuilee karsinassa, mutta on sisimmissään oikea nöpönenä.Angel of Mine: Miina on arka karsinassa ja satulan laitto on sille kunnon painajainen, samoin kuin varustajalle. Ratsastaessa ihan super hevonen! Dansa: Dana on säikky pieni suloinen poni, jota saa tomerana olla käskemässä käyttäytymään. Harjaus sujuu moitteetta, mutta muut toimenpiteet tuottaa hankaluuksia. Mighty Blue: Tumppu on iso, kiltti ja hellyyttävä hölmö kouluhevonen. Ratsastaessa täytyy lämmitellä hyvin, jotta liikket saisi näkyviin.Yläkokon Hukatar: Tara on kiltti ja mukava suokkitamma, joka rakastaa mutaa ja vettä, usein varsin kurainen. Hieman yksinkertainen, mutta esteille hyvä valinta.Caya's Promise Fleur: Caya on oikea ilkiö, josta harva edes pitää, mutta ne ketkä tamma on luimivilla korvillaan hurmanneet pysyvät kouluponille uskollisina. Yläkokon Ordagrann: Kani on varsin mukava ja kiva poni, joka osaa kuitenkin temppuilla halutessaan. Ratsastaessa yritteliäs ja miellyttävä. Ranja TZ: Ranja on häslääjä, joka nauttii huomioista ja rapsutuksista sekä kaikesta mitä se saa koskea, oikea ikuinen vauva, jonka pitää kaikkea aina maistaa ja kokeilla. Hoitajahakemuksesta tulisi saada selville kuka olet, kelle haet ja miksi, hakemuksen muoto on vapaa!
|
|
Sara
Uutukainen
Hoitohevonen: Ranja
Ikä: 14v
|
Post by Sara on Jan 1, 2016 20:29:38 GMT 1
Hoitajaksi Ranjalle?
Sara Kallioniemi, 14 vuotias, on noin 166cm pitkä, ruskea hiuksinen tyttö. Saran hiukset ylettyvät hieman navan yläpuolelle ja ovat usein auki. Tytön iho on usein hieman ruskettunut. Lasitkin löytyy, ja niiden alta meikkiä. Sara harrastaa ratsastuksen lisäksi lenkkeilyä ja salilla käyntiä. Tyttö on todella itsepäinen sekä hieman puhelinaddikti. Hän saa kaikki mukaan hullumpiinkin ideoihinsa. Välillä tyttö saattaa kuitenkin hermostua turhemmistakin asioista.
Hoitajaksi haluaisin Ranjalle, kuten alussa varmaankin jo ilmeni. Tamma hurmasi minut ulkonäöllään ja luonteellaan.
Eipä tässä kai muuta tarvitakaan, lyhyt ja ytimekäs sen olla pitää, eikös!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jan 1, 2016 20:51:56 GMT 1
Juu juu lyhyt ja ytimekäs, jossa selkee sisältö ja sillä sä si pääsetki hoitamaan Ranjaa! Sä vaikutat hyvältä lisältä meijän jo ennestään puhelinaddiktiin porukkaan:D tee ittestäs tarkempi esittely kuvauksia teistä topaan ja voit alottaa tamman hoitamisen.
|
|
|
Post by Ellida on Jan 13, 2016 20:35:26 GMT 1
Moi! Hoitajanpestiä havittelis 16-vuotias, temperamenttinen mutta huumorintajuinen Ellida  Antaa hevosille aikaa lämmetä, jonka vuoksi Rimpula valikoitui hoitsuvaihtoehdoksi. Rimpe on inspaava ja mukava tammaneiti, jonka kanssa jaksaisin touhuta pitkään. Osallistuisin myös tapahtumiin aktiivisesti. Olisi mahtavaa olla osa Yläkokon arkea! =)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jan 14, 2016 14:37:00 GMT 1
Hei Ellida ja tervetuloa osaksi meidän arkea. Eli pääset Rimpulan hoitajaksi tammalle tekee varmasti hyvää yksi vakituinen ihminen, joka antaa sille aikaa!
Kirjaudu sisään ja tee itsestäs esittely kuvauksia teistä -topaan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 30, 2016 16:38:54 GMT 1
Täällä haaveilee pian 19-vuotias tyttö, jonka IRL oma poni on pian lähdössä muualle ylläpitoon, joten virtuaaliselle hoitohevoselle olisi taas enemmän kuin paljon aikaa. Hahmoni on samanikäinen ja samassa elämäntilanteessa oleva Angelika, joka on omasta ponista luopimisen takia päättänyt aloittaa tallilla taas hoitajan roolissa.
Angelika on nuori, pienikokoinen (155cm) nainen. Kovan näköisen ulkokuoren (Lävistysten, tatuointien ja räikeäksi värjättyjen hiusten) takaa löytyy hyväsydäminen, mutta räikeä luonteinen tyyppi. Angelika omaa täysin omanlaisen ulkonäön ja persoonallisuuden, eikä välitä mitä muut siitä ajattelevat. Yksin ollessaan hän kuitenkin saattaa helposti uppoutua synkkään olotilaan, eikä hermostumisen jälkeiset itkukohtauksetkaan ole naiselle vieraita. Angelika tulee hyvin toimeen kaikien ihmisten kanssa, jotka osaavat kunnioittaa hänen tekemäänsä työtä.
Angelika on aloittanut hevosten parissa touhuilun 8-vuotiaana, eli ratsastusta hän on harrastanut pian jo yksitoista vuotta. Nainen opiskeleekin parhaillaan ratsastuksenohjaajaksi ja aloittaa työt heti valmistumisensa jälkeen keväällä. Sopivan hevosen kanssa taidot yltävät koulukentillä HeA:han asti ja esteitä on hypätty 120cm. Angelika on enemmän kouluratsastaja tyyppiä, esteet ovat kuitenkin mukava ekstra koulun tuuppaamisen sijasta.
Sitten siihen itse hoitsu ehdokkaaseen! Suuresta hevosjoukosta oman lempparin löytäminen oli melko haastavaa, mutta lopulta valintani kallistui Lupuun. Ja miksi juuri Lupu? Ruuna on juuri sopivan kokoinen, ei mikään mini otus, mutta ponin mitoissa kuitenkin. Koska olen itse enemmän kouluratsastaja, Lupu voisi viedä minua eteenpäin ollessaan todellinen konkari tässä lajissa. Ruunassa olisi myös mukavasta haastetta säpsymisen ja herkkyytensä puolesta, eihän ne automaatti hevoset ketään jaksa kauaa kiinnostaa!
Lyhyt ja ytimekäs, mutta toivottavasti tärppää.. (:
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jan 30, 2016 16:55:20 GMT 1
Tja Angelika! Sä vaikutat mielenkiintoselta tyypiltä ja tuut varmasti hyvin toimeen Lupun kanssa,joten tottakai pääset hoitamaan sitä! Ja sä oot jo reippaana kirjautunu foorumille, joten eiku tekemään tarkempaa esittelyä kuvauksia teistä topaan!
|
|
|
Post by Oona H. on Feb 2, 2016 19:37:29 GMT 1
Moi!  Mä oon Oona Kamilla Huhta, tutummin vaan Oona. Ikää on kertynyt 18 vuotta, mutta mieleni muistuttaa paljolti lapsen ajatusmaailmaa. Luonteeltani mä olen rääväsuinen, enkä aina ajattele, mitä sammakoita sieltä suusta hyppii. Jos alkuvaikutelman ei anna hämätä, saa musta puheliaan, huumorintajuisen ja uskollisen kaverin, joka ajattelee aina epäitsekkäästi. Tosin, ponitädit pyörtyisivät, jos kuulisivat millaista tekstiä suusta tulee, ja millä volyymilla... Luonteeseensa kuuluu myös määrätietoisuus ja sinnikkyys - jos poni ei ihan heti tottele, se ei mua lannista! Haasteet ei itse asiassa haittaa mua lainkaan, pikemminkin vedän erilaisia seikkailunpoikasia eteeni, ihan tahtomatta. Kiinnostuin erityisesti Belistä, koska se tarjoaisi mulle sopivasti haastetta, eikä tallipäivät kävisi ihan helpolla tylsiksi! Bel on myös syötävän suloinen pikkuponi, jolle vaan 154 cm pitkäksi jämähtänyt Oona olis sopivan kokoinenkin. Yläkokko on taas persoonallinen ja tunnelmallinen talli kera hienojen kuvien ja mukavan talliporukan, jonka vuoksi olisi kiva homma päästä aktiiviseksi jäseneksi talliin! Helmikuisin terkuin, Oona =)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Feb 3, 2016 10:12:35 GMT 1
Moikka Oona! Mitäköhän susta ja Belistä oikeen tulee, ku teidät yhteen laittaa, toivottavasti pelkkää hyvää, joten pääset hoitamaan Beliä! Sovitte kyl varmastikin toisillenne ja Beliä tuskin seikkailut haittaa! Kirjaudu foorumille ja tee itsestäs esittely kuvauksia teistä -topaan nii voitkin sitten aloittaa ponin hoitamisen  .
|
|
Grace
Uutukainen
Ikä: 17
|
Post by Grace on Jun 17, 2016 9:28:48 GMT 1
Heippa! :-) Mä oon Grace Gwlyn, irlantilaissyntyinen naisenalku, joka rakastaa ratsastusta ja ylipäätänsä hevosia. Ikää multa löytyy 17 vuotta, mutta mittariin tulee täydet 18 vuotta 6.8. Pidän satulassa istuessani eniten esteistä ja niistä hevosista, joilta löytyy astetta enemmän luonnetta. Luonteestani löytyy kaksi puolta - se hullutteleva hauskanpitäjä ja perfektionisti. Uusille ihmisille olen hiukan ujo ja hiljainen, jopa vähän tylsä, mutta tutut tietävät, että olen kaikkea muuta paitsi ujosteleva tylsimys... Tykkään kehittää luottamussuhdetta ongelmahevosiin, joten ei ole varmastikaan hankala arvata, kuka on päätynyt silmätikukseni... Tittiditii, nimittäin Caya! Tätä ei ehkä olisi osannut arvata mainitessani olevani esteratsastaja, mutta Caya on muuten jotain niin kultaista, ettei kouluponin puoli haittaa mitään. Ehkä se Cayakin alkaisi hoitajansa myötä pitämään esteistä aina vaan enemmän..?
Mut tunnistaa mustista, ranskanletille sidotuista hiuksista ja vaaleasta ihosta. Joku voisi luulla mua mustien hiuksien ja kalpean ihon vuoksi jopa synkäksi persoonaksi. Joo, multa löytyy omia mielipiteitä jonkin verran, mutta oon enemmän pirteä, muiden ihmisten tahtoon alistuva tyyppi. Varteni on kasvanut 164 senttiseksi, eli pienet shetlanninponit ovat pitäneet unohtaa. Painoni ansiosta olen silti yhä poniratsastaja.
Nyt enemmän siitä, miksi juuri Caya! Tää luimistelija siksi, että sen kanssa jaksaisi puuhata pitkään, hakien sitä "oikeaa tunnetta". Tamman kanssa arki ei hiipuisi tylsäksi pakkopullaksi, vaan joka päivä olisi uusi seikkailu!
No niin, eiköhän se ollut tässä. Hakemus jäi lyhkäseksi, mutta toivottavasti se riittää, hope is! :-D
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jun 17, 2016 12:35:57 GMT 1
Niin, ehkä caya alkaa pitään enemmän esteistä ja / tai susta tulee kouluratsastaja! Joten tervetuloa kiukkukäykkä cayan hoitajaksi! 
|
|
|
Post by Lydia on Jul 16, 2016 19:42:21 GMT 1
Hei! Hahmoni Lydia on 21-vuotias kilparatsastaja, joka kuitenkin on tällä hetkellä hevosta vailla oman kilpahevosen loukkaannuttua todella vakavasti karkureissulla. Lydian hevonen jouduttiin lopettamaan ja pitkään nainen surikin tammaansa, mutta nyt on aika jatkaa eteenpäin! Lydia olisikin todella kiinnostunut ryhtymään Mighty Bluen eli Tumpun hoitajaksi. Tumppu osui heti silmiin hellyyttävän luonteensa ansiosta ja eihän ruunan ulkonäössäkään mitän moitittavaa ole  Lydia ja Tumppu tulisivat takuulla loistavasti toimeen keskenään. Lydia on tosiaan 21-vuotias todella siro, mutta urheilullinen 171cm pitkä nuori nainen, joka on kilpaillut kouluratsastuksessa Vaativaa A:ta ja esteillä 120cm. Nykyään Lydia on kuitenkin painoittunut enimmäkseen kouluratsastukseen, vaikka edelleen esteiden hyppiminen on mukavaa vaihtelua. Lydia on luonteeltaan melko hiljainen ja ujo, mutta kunnon tutustumisen jälkeen aran ulkokuoren alta paljastuu todella hurmaava ja puhelias neito. Lydia on todella kiltti, välillä jopa hieman liian kilttikin. Ratsastajana Lydia on kuitenkin todella määrätietoinen ja hän pärjää loistavasti vaikeidenkin tapausten kanssa. Lydia on kunnianhimoinen ja nauttiikin todella paljon valmentautumisesta ja uuden oppimisesta. En voi sanoa olevani todella aktiivinen hoitaja, mutta pyrin hoitelemaan aina kun aikaa ja inspiraatiota on. Tykkään tarinoiden kirjoittamisen ohella myös piirrellä kuvia ja niitä varmaan melko usein lisäilisinkin hoitomerkintöihini Jään nyt sitten odottelemaan vastausta ja tarkkailemaan foorumin elämää
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jul 16, 2016 20:06:50 GMT 1
Noni ihanaa, Tumppu sai koulupainotteisen hoitajan! Tervetuloa Lydia, mä uskon teidän kilttien ja rauhallisten tulevan hyvin toimeen!  Eipä sun kauaa tarvinnut seurailla tapahtumaa ulkopuolisena vaan nopeaa pääsit joukkoon, onneksi kauhean aktiivinen ei meillä tarvitse olla ja aina voi jutustella taukotuvassa joka osoittaa joukkoon kuulumisen! Tee itsestäsi esittely kuvauksia teistä -topaan (tai kopioi tämä) ja sitte ootkin valmiks aloittamaan hoitamisen. 
|
|
Elina
Uutukainen
Ikä: 15v
|
Post by Elina on Jul 19, 2016 10:33:14 GMT 1
Elina Kangassalo, on kohta 15-vuotias tyttö, joka on harrastanut hevostelua 8-vuotiaasta saakka. Tyttö on 168cm pitkä, omaa ruskeat hiukset sekä silmät. Elinan hiukset ovat yleensä jotenkin huolimatomasti kiinni, ponnarrilla tai nutturalla. Silmälasitkin tytöltä löytyy, huonon kaukonäön vuoksi, mutta käyttää myös piilolinssejä. Elina ei rusketu kovinkaan helposti, vaan joutuu olemaan ulkona melkoisen tovin ennen ruskettumista. Tyttö kulkee joka paikkaan joko pyörällään tai jalan. Luonteeltaan hän on sosiaalinen, energinen ja hieman perfektionisti. Itsepäisyyttäkään ei tytöltä puutu, ja jaksaa kinata turhistakin asioista aika kauan. Elina on todella sarkastinen puhelinaddikti ja heittelee kommentteja muitten keskusteluihin.
Hoitohevoseksi haluaisin Taran. Tamma vaikuttaa niin kivalta ja inspiroivalta kirjoittaa sekä piirtää. Valinta ei ollut helppo, mutta kyllä tuo neiti oli minulle sopivin.
Terkuin, Elina : )
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jul 19, 2016 10:51:51 GMT 1
Moikka Elina! No josko Tarasta tulisi vihdoin puhdas kun se tuuppaa saamaan kurakerroksen oli sää mikä tahansa, kun hoitajana on perfektionisti? Tervetuloa hoitamaan Taraa, tee/lisää toi esittely kuvauksia teistä -topaan ja voit aloittaa Taran hoitamisen. Mä uskon et pääset nopeesti joukkoon mukaan sun sosiaalisen luonteen avulla, joten yksin ei tarvi olla
|
|