Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Jan 15, 2016 16:50:55 GMT 1
Etsiikö kullannuppusi tallipaikkaa? Pistämällä vapaamuotoista hakemusta, miksi hevosesi tarvitsee tallipaikan saatat saada sen sille. Hakemuksesta tulee löytyä sähköposti osoite, jolla sinuun saa yhteyttä, hevosen sivut ja hevosen sivuilla täytyy olla ainakin yksi luvallinen kuva, jonka saa kopioida tallinsivuille.
Vapaita paikkoja: Päätallin yksäripuoli 0 kpl Siirtotalli 0 kpl
TALLI TÄYNNÄ!
|
|
|
Post by Milja on Feb 27, 2016 10:43:50 GMT 1
( oonaroosaa.wix.com/yksityiset#!alma/nzfav ponin sivut, ei anna tabletilla lisätä sitä muuten kun tähän  ) Tallipaikkaa hakee kauhukaksikko, jotka kantavat nimeä Milja ja Alma. Minä eli Milja olen 15-vuotias ikuinen poniratsastaja, sillä pituutta mulla on vain 156,3 senttiä - enkä tästä kuulema enää kasva. Oon myös siis Meridan serkku, eli samaa Kajankoskien sukua! Luonteeltani kuvailisin itteeni energiseksi ja halukkaaksi oppimaan uutta, mut oon myös melkonen tuittupää sille päälle sattuessani. Ja myös aika pitkävihanen, ja aina saan siitä kuulla. Kuitenkin, mä tuun oikeastaan kaikkien kanssa toimeen jotka mun kanssa haluaa toimia. Sanoisin itteeni esimerkiks Merruun verrattuna kiltimmäksi siihen asti kun mut suututtaa. Kaverit sanoo aina yltiöpirteeksi kun sattuu hyvä päivä olemaan! Vaikka ollaan sukua toisillemme Meridan kanssa, ollaan musta ihan erilaisia. Ainoo yhdistävä tekijä on ehkä meidän molempien lyhyys. Mut lyhyys on just tosi kiva juttu, nii voi aina mennä poneilla! Mulla on luonnostaan blondit hiukset, mut nyt ne on liukuvärjätyt. Seuraan muotia ahkerasti, joten jos en esimerkiksi ole ratsastamassa, näkee mut aina siisteissä ja ainakin musta muotitietoisissa vaatteissa! Meitä serkkuja erottaa myös se, että meikkaan paljon vahvemmin. Ja sitten itse poniasioihin, kun talliasioiden perässä kuitenkin tässä huhuillaan. Oltais kiinnostuneita tallipaikasta sieltä samasta tallista missä Merrun Jemmu on, mut mulla karsinan täytöks tulis tällänen söpö amerikanponi Alma. Mä oon nyt parisen kertaa tällä jekkuilijalla ratsastanut, ja ainakin työtä riittää! Omalta tasoltani oon noin helppo B ellen hiukan ylikin, sillä oon saanut tosi paljon erilaisia hevosia ratsastettavaksi esimerkiksi Ruotsin kielimatkalla. Nytkin kun peruskoulu loppuu, oon menossa opiskelemaan hevosalaa. Aihe vähän karkailee, mut anyway. Alma on siis vähän semmonen kiukkupussi ja mä haluun kehittyä etsnkin estepuolella sen kanssa! Yläkokkoon ois mahtia päästä, kun Merru on täällä ja tätimme luona ei oo maneesia - siellä maneesilla kun näin eka tolla villivarsalla haluisin treenata. Eipä muuta, toivotaan et tänne Alman kanssa päästään! 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Feb 27, 2016 13:32:11 GMT 1
Nojoo nythä likkakin saa itsensä näköisen kaverin eli tervetuloa vaan meille Milja ja Alma! Lisää/tee uus esittely kuvauksia teistä -topaan ja almalle oma päiväkirja nii thäts it sitte! 
|
|
|
Post by Rosanna on Mar 21, 2016 17:42:05 GMT 1
Tallipaikkaa hakee suomenhevosori Mielikäyrä. Jutiksi kutsutun orin omistaa Rosanna Turunen, jonka saa kiinni sähköpostista rosanna.turunen@gmail.com. 3 vuotias ori on 18 vuotiaan omistajansa silmäterä. Parivaljakko kilpaileekin tasolla 120cm, ja koulua ori suorittaa Helpon Aan tasoon asti, osaten haasvampiakin liikkeitä, ja omaten potentiaaliakin korkeammalle. Luonteeltaan Rosanna on mukava kaikille, mutta luonteesta löytyy myös ripaus flirttailevuutta. Pikkutarkka ja yllytyshullu naisenalku on 160cm pitkä, ja omistaa mustat hiukset, jotka ylttävät hieman yli rintojen. Kasvoilta löytyy todella usein reilu, mutta hyvän maun rajoissa pysyvä meikkikerros.
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 21, 2016 18:03:40 GMT 1
Nojoo mitäköhä Luca pitää uudesta flirttailevasta kasvosta? No otetaanpa selvää eli Juti pääsee asumaan meijän siirtotalliin muiden poikien kanssa! Onko tarhaustoiveita?  Kirjaudu sisään ja tee itsestäsi kuvauksia teistä topaan pidempi esittely ja Jutille oma päiväkirja.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 14, 2016 18:48:32 GMT 1
Hei! Tallipaikkaa kaipailisi siis Angelikan oma poni Cora, oikealta nimeltään Crimson's Glamorösa Stjärna. Poni on oikea enkeli hoitaa, pitää rapsutuksista ja huomiosta. Kuitenkin ratsastaessa ruuna kuumuu helposti varsinkin esteillä. Cora on melko osaava poniksi ja tahtoisin tuoda sen Yläkokkoon, koska paikka on minulle jo valmiiksi tuttu ja täällä voisimme hyvin yhdessä kehittyä. Coralla on kilpailtu ulkomailla HeA ja rataesteitä 100cm asti, myös maastoesteitä on joskus hypätty. Tarkoituksena olisi jatkaa kilpailua nyt kun poni on minun omistuksessani. En keksi tähän millään mitään lisäkirjoitettavaa vaikka kuinka mietin.. Noh eiköhän oleellisin tullut selväksi :D
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Apr 15, 2016 20:41:23 GMT 1
Jeees, Cora pääsee muuttamaan siirtotalliin! Tee sille päiväkirja ja käykös tarhaus russien kanssa pihattotarhaan? 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 16, 2016 11:05:13 GMT 1
Juu, hyvin käy tarhaus russien kanssa :)
|
|
Michael
Tavoille oppinut

Yläkokossa 2.7.2016 ->
Oma hevonen: Biitti
Ikä: 18
|
Post by Michael on Jul 2, 2016 15:36:42 GMT 1
Hellou!
Mahtuisko talliin yks sekopää lisää? Tässä tapauksessa puhun siis ponistani Beat Your Enemysta, tutummin Biitistä (www.ratsuponi.webs.com). Nuori poni toisi takuuvarmasti säpinää talliin erinäisillä tempauksillaan, mutta sen verran voin luvata ettei ruuna tallia remonttiin pistä. Ihan hyvätapainen ponimus siis kyseessä, vaikka tykkääkin välillä koetella omistajansa hermoja.
Meillä ois siis tarkoitus aloittaa valmentautuminen esteillä ja täällä Yläkokossa tuntuisi olevan hyvät mahdollisuudet valvovan silmän alla ratsastamiseen. Toisaalta tallilta löytyy aktiivisuuden lisäksi myös omaa rauhaa, mikä on tietenkin hyvä juttu. Yläkokon porukkakin tuntuu olevan varsin mukavaa sakkia ja passaisin siihen varmaan hyvin, kunhan pääsen ulos kuorestani.
Tosiaan olen aluksi hiljainen ja saatan vaikuttaa siltä, että vältän mieluusti kaikki sosiaaliset kontaktit. Oikeasti mä tykkään olla mieluummin porukassa kuin yksin, mun pitää vaan aluks vähän lämmetä. Usein mua erehdytään luulemaan kunnon pahaksi pojaksi, tupakointi kun on jäänyt teinivuosilta pahaksi tavaksi enkä mä ulkonäöltäkään näytä kaikista kivoimmalta. Ei minua kuitenkaan pelätä tarvitse. Hevosten kanssa mulla on kokemusta koko pieni ikäni, täysi-ikä on juuri saavutettu. En tosiaan pelkää vauhtia ja vaarallisia tilanteita, siksi esteratsastus on valikoitunut lajikseni.
Jospa tällaisella hakemuksella pääsis sisään, odottelen vastausta tähän nopeasti kännykällä väsättyyn hakemukseen. Voin kuitenkin luvata ettei musta heti eroon pääse jos erehdytte mut sisään ottamaan, joten aktiivisen tallilaisen ainakin saatte. Tiedä sitten onki tämä vain hetken inspiraatiohuumaa, mutta Yläkokko tuntuu kyllä just oikeelta paikalta meille. No niin, tulikohan tarpeeks hyvä mainospuhe vielä hakemuksen loppuun?
No, näkyillään, jos ei yksäritallin puolella niin jotenkin muuten. - Michael & Biitti
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jul 2, 2016 16:49:40 GMT 1
Biittihän on hienon värinen ja varsin luonteikas poni, mutta niinhän se sitten sopii meijän heppojen joukkoon! Päätallin yksäripuolella ei ole tilaa, mutta siirtotalliin Biitti on erittäin mielellään tervetullut toisten kaltaistensa luo:D Tee itsestäsi perusteellinen esittely kuvauksia teistä -topaan ja tee Biitille oma päiväkirja, myös laidunkausi -topaan voit käydä ilmoittamassa jos haluat Biitin laitsalle. 
|
|
|
Post by Salome on Jul 19, 2016 19:44:35 GMT 1
Hakisin siis paikkaa yksäripuolen viimesestä karsinasta tälle saksalaissyntyiselle ruunalle. Linkki Foxyn sivuille!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jul 19, 2016 19:52:19 GMT 1
No kyllähän se Foxylle menee se viimenen yksäripuolen karsina, ainakin näin alkuun ellei se ala pelleilemään tammojen joukossa  tee vaan päiväkirja Foxylle, mä lisään sen sivuille kun ehin 
|
|
|
Post by Lydia on Sept 18, 2016 15:01:11 GMT 1
Lydia pyöri Yläkokossa pienen hetken Tumpun hoitajana, mutta joutui lopettamaan homman henkilökohtaisista syistä. Nyt on kuitenkin parempi tilanne ja uusi oma hevonen Fire Opal Jette etsisi tallipaikkaa. Ymmärtääkseni siis Yläkokossa olisi siirtotallin puolella tilaa, niin tämä paikka vaikutti sellaiselta, jonne olisi mukava palata. Lydian esittely löytyykin jo "Kuvauksia teistä" topasta, mutta lyhyesti sanottuna Lydia on 21-vuotias hieman ujo vaaleahiuksinen nainen, joka taitaa hyvin niin este-, kuin kouluratsastuksenkin, ja nyt kenttäpainotteisen oman hevosen kanssa olisi tarkoitus maastoesteitäkin päästä kokeilemaan. Fire Opal Jette, tutummin Jetta on yhdeksän vuotias jo paljon kilpaillut knabstrup tamma, joka siirtyi Lydian omistukseen syyskuussa 2016, tutustumisvaiheessa siis vasta ollaan. Jetta on melko sählä, mutta kuitenkin ystävällinen ja lempeä tamma, joka on ratsuna oikea moniosaaja. Niin esteitä, kenttää kuin kouluakin kilpaillut tamma omistaa todella hyvän työskentelymotivaation, vaikka välillä tuleekin tammapäiviä. En nyt tähän osaa muuta kirjoitella, mutta jään odottelemaan vastausta
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Sept 18, 2016 15:20:29 GMT 1
Voi kuinka hieno tamma Jetta on! Ja mielellään otetaan sut takas porukkaan ja jetta talliin, mutta siirtotallissahan asuu pari oria ja loput ruunia, mutta jos sä luulet että jetta voi poikien kanssa asua niin mikäs siinä! Pistetään se vaikka jompaan kumpaan päähän ja ruuna viekkuun sitten. ylakokon.proboards.com/thread/362/uusi-tarhausj-rjestys <- voit laittaa tarhaustoiveet!
|
|
|
Post by Lydia on Sept 18, 2016 15:25:00 GMT 1
Eiköhän Jette poikien kanssa pärjää, kun ei vissiin päätallissakaan tilaa ollut?  Kiva että mut huolittiin takaisin.
|
|