Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Dec 21, 2012 14:17:19 GMT 1
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Dec 21, 2012 16:09:01 GMT 1
Tervetuloa talliin Halla!
Halla-Harja tutummin Halla käveli pää pystyssä ympärilleen katsellen, kun talitin sen trailerista ulos. Se oli ollut melko nätisti koko matkan. Eikä ongelmia ollut lastauksessa. Halla käveli vierelläni uljaan näköisenä, talutin sen talliin. Jotkut, harvat hevoset jotka olivat sisällä katselivat Hallaa uteliaina ja tammani hörähti niille. Vein sen kuitenkin. Yksäripuolelle, jossa toinen suokki Merkki katseli sitä uteliaasti, ruuna olisi Hallan karsinanaapuri. Jätin tamman sen karsinaan ja hain tukon heinää. Huomenna ratsastaisin, ajattelin katsoessani nuorta tammaa.
Aivan kamala tuo tekemäni kansi, pitänee tehdä parempi sitten kun on aikaa...
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Dec 22, 2012 17:19:29 GMT 1
Joskus olisi mukavaa, että maneesi olisi tallin vieressäOlin päättänyt ratsastaa omaa hevostani, vaikkakin ulkona oli kylmä ja sielä tuuli. Tallin ovi oli jäätynyt ja tammani säikähti minua, kun tönäisin kerran voimalla niin, että ovi avautu vauhdilla ja itse 'loikkasin' perässä. Tammani nytkäytti päänsä ilmaan ja katseli minua ihmetellen. Ulkona laskin jalustimet, kiristin vyön ja nousin ylös. Lähdimme kylmään, kohti maneesia. Halla säikkyi hieman, mutta kun annoin sen edetä omaa vauhtia ohjat löysillä, niin sillä ei ollut aikomustakaan lähteä käsistä, käyntiä kuitenkin ratsastimme. Maneesissa tamma kuitenkin oli vahdilla etenevä ja jouduin tehdä voimakkaita pidätteitä saadakseni sen etenemään rauhallisesti. 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jan 2, 2013 18:11:47 GMT 1
Päätimme Hallan kanssa kokeilla esteratsastusta
|
|
|