Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Aug 17, 2016 18:36:14 GMT 1
Yläkokon Ratsastuskoulun syntymäpäivien vietto huipentuu parin päivän elovaellukseen. Nyt on aika asennoitua ja pukeutua kunnolla ja pakata satulalaukut täyteen reipasta reissumieltä. Matkaan lähdetään Yläkokon tallipihasta syyskuun ensimmäinen päivä kello kolme - aikataulu joustaa. Ensimmäisenä päivänä ratsastetaan 4 tuntia, pitäen mahdollisesti pienen paussin syöden ruisleipää ja juoden termoskahvia tai kaakaota. Olemme illalla ennen kahdeksaa perillä leirikeskuksessa, joka mielellään majoittaa meidän yöksi - hevoset myös, niille on tosin tarjolla ainoastaan kaksi pihattoa (ruunat ja tammat eri). Leirikeskuksen ansiosta ei tarvitse nukkua syystaivaan alla - ellei halua, sillä mahdollista sekin on! Perillä saamme syödä runsaan iltapalan, jonka jälkeen noin kello 22 alkaa pienimuotoinen ''disko'' jossa siis illan viettoa mukavassa reissuporukassa. Aamulla herätys kello 9.00 jonka jälkeen suuntaamme aamupalalle ennen paluumatkaa, joka kestää noin 5 ja puoli tuntia. Mitä aikaisemmin lähdemme sitä aiemmin olemme takaisin Yläkokossa. Mukaan saamme eväitä, joita pysähdymme nauttimaan laavulle, jonne on leirikeskuksesta kolmen tunnin ratsastus. Molempiin suuntiin ravaillaan ja laukkaillaan, pitäen kuitenkin huolen, että sekä hevoset että ratsastajat jaksavat. Kun olemme lauantai iltapäivällä perillä tarjolla on vielä halukkaille kahvittelut tallituvassa ennen kotimatkaa. Pakkaathan siis säähän sopivat vaatteet, muista kerrospukeutuminen! Pohjan tultua vaelluksen saa maksaa halutessaan. (Yläkokkolaiset pari päivää aikaa osallistua, sitten tähän topikkiin roolipelimäisesti järjestyksessä kirjoitellaan) Osallistujat: Iida - Hilda Lucas - heppa Salome - Miina/Rimpula Topi - Likka Merida - Jemmu Anngelika - Cora Veera - LumiLuna - Kämpe Pohjatarina:
|
|
|
Post by Salome on Aug 17, 2016 18:43:54 GMT 1
En oo Foxylla vielä maastoillut, niin onko mahdollista lainata yläkokosta ratsu? Jos on niin toiveina Miina taikka Rimpula.
|
|
|
Post by Topi on Aug 17, 2016 18:45:30 GMT 1
Mä voisin osallistua ihan Likalla. Suitset ja satula päällä tietty :Dd..
|
|
|
Post by Merida on Aug 17, 2016 19:43:16 GMT 1
Merida & Jemmu messiin!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 17, 2016 22:00:09 GMT 1
Coran kanssa mukaan mekin! :)
|
|
|
Post by Veera Ruusula on Aug 21, 2016 10:23:27 GMT 1
Veera & Lumi mukana. 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 21, 2016 10:57:50 GMT 1
Veera, kun sua voi jo melkein kutsua yläkokkolaiseksi vaikka heppaa sulla ei meillä oo niin haluatko osallistua roolipeliin? 
|
|
|
Post by Veera Ruusula on Aug 21, 2016 19:39:54 GMT 1
Juu, voin tulla roolipeliin mukaan.  En ole vain koskaan roolipelannut, mut eikös ideana ole jatkaa edellisen kertomusta eteenpäin?
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 22, 2016 16:03:50 GMT 1
Juu, kiva! Ja ideanan tosiaan on jatkaa sitä mihin edellinen jäi, mennäänkö tässä ilmottautumisjärjestyksessä? 
|
|
|
Post by Veera Ruusula on Aug 22, 2016 16:06:39 GMT 1
Tää järjestys käy ainakin mulle, niin pääsen paremmin jyvälle tästä roolipelaamisesta. :DD
|
|
|
Post by Luna on Aug 22, 2016 16:40:33 GMT 1
Saako jooko pliis viel osallistua (jos saa niin vaik kämpel  ))
|
|
|
Post by Merida on Aug 22, 2016 16:52:27 GMT 1
Mullekin käy toi järjestys!
|
|
|
Post by Salome on Aug 22, 2016 17:13:30 GMT 1
Mulle ainaki kelpaa. Otetaaha Luna mukaa? :Dd Alkaako tää siis mikä päivä?
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 22, 2016 17:30:36 GMT 1
Voi lunaluna tottakai sut otetaan mukaaan! Kämpellä siis, pääsee poni kunnon rääkkiin, toivotaan että pikkuponi jaksaa (haba)
Mä kirjotan luultavasti omasta ja Lucan näkemyksestä jo tänään ku tuun suihkusta sitte saatte osallistumisjärkässä vaikka kirjotella sitten omaan tahtiinne 8)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 22, 2016 17:47:13 GMT 1
Iida:
Mä olin törkännyt Hildan ohjat Lindalle, joka näytti jo odottavan, että lähtisimme. Auton Sannaa pakkaamaan autoa, joka oli pikkuhiljaa alkanut täyttyä meidän yöpymispaikalle vietävistä tavaroista. Linda rapsutteli Hildaa, joka nuokkui sen vieressä täysin tietämättömän näköisenä ulkopuolisista tapahtumista. Mä olin vielä aamulla ollut kahden vaiheilla Salomen hevostoiveiden kanssa, mutta sitten päätin suosiolla antaa sille Miinan, sillä Rimpula oli jo vanha rouva. Punapää mittaili juuri kentällä jalustimia sopiviksi. Luna, joka oli nopeiten päässyt ratsunsa selkään käveli vanhan kentän uraa löysin ohjin rapsutellen klipattua hoitohevostaan. Auto oli pakattu ja annoin Sannalle luvan lähteä viemään meidän tavaroita. Reifr hyssytteli sylissään huutavaa Ingridiä. Kävin antamassa molemmille pusut, sen jälkeen vedin ruskean kypärän päähäni ja vaaleanpunaisen tuulitakin vetoketjun kiinni.
Luca: Mä olin hämmentynyt, mutta tyytyväinen. Mä en saanut katsetta irti ruskealla ponilla ratsastavasta blondista. Luna perkele. Se oli osallistunut vaellukselle. Merida huomasi mun katselevan russilla uraa kiertävää Lunaa, jolloin mä virnistin tummatukkaiselle. Mä olin saanut kuulla siitä sen ja Topin leffaillasta, kun yks mun kaveri oli sen hetkisen muijansa kanssa ollut samaa elokuvaa katsomassa. Me oltiin illalla Iidan kanssa miettineet, mulle heppaa vaellukselle ja lopuksi Iida antoi mulle periksi. Mä istuin nyt siis Lakun estesatulassa kiristämässä vyötä, jonka kiristys jäi puolitiehen Lunan kumartuessa satulassa eteenpäin rapsuttaakseen Kämpen korvan taustaa. Merida oli vielä maassa tappelemassa Jemmunsa kanssa, kun tamma kiukkuili. Topi sen sijaan istui Likan selässä tamman pitäessä päätään korkealla ilmassa. Iida ja Sanna oli saaneet pakattua meidän yötarvikkeet Sannan pieneen Volvoon ja blondi alkoi ripeästi kävellä kenttää kohti.
(mä pistinkin enne suihkua, kirjoitetaan osallistujalistan järjestyksessä. Ratsastusjärjestyksenä: Hilda, Miina, Jemmu, Lumi, Likka, Laku, Cora & Kämpe)
|
|