Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Oct 2, 2016 8:19:57 GMT 1
Syksy on tullut ja sen mukana halloween, karmivat tarinat ja pelottavat puvut. Ja niiden kanssa Yläkokon halloween tapahtuma järjestetään. 31.11. eli lokakuun viimeisenä päivänä maanantaina hirvittävimmät hirviöt, kuumat keijut, vaaralliset vampyyrit ja pelottavat peikot kokoontuvat klo 16 tallitupaan valmistautumaan koitokseen, joka alkaa kuudelta maneesissa, joka on tottakai koristeltu teeman mukaan, kuten myös tie sinne - kuka pääsee perille hengissä ja ehjänä ilman traumoja? Aikataulut ja episodit: 16.00 ~ tallituvassa tapaaminen ja pukeutuminen -> sitten hepat kuntoon 18.00 ~ pukujen /hahmojen esittely hevosen selästä / maasta maneesissa 18.30 ~ katrilli (?) 20.00 ~ suunnistus tallipihalla taskulamppujen avulla 21.00 ~ naposteltavaa tallituvassa ja kiitokset osallistujille (Luca kutsuu tallilaiset luokseen viettämään iltaa [bileet] kymmenen paikkeilla) Osallistu kertomalla miksi sinä ja hevosesi pukeudutte ja mihin kaikkeen osallistutte (linkkaa ulkopuolisen sivut) Osallistujat: Pukuesittely: Salome - Foxy Angelika - Edi Lydia - Jetta Milja - Alma Merida - Peukku Topi - Likka Luna - Kämpe Merida - Peukku TERVETULOA!
|
|
|
Post by Salome on Oct 5, 2016 21:14:38 GMT 1
Hei osallistutaan tähän Foxyn kanssa ja kun kerran täysillä ollaan mukana niin liitytää mukaa kaikkeen mahdolliseen pukukisaan ym.  Katrilliinkin jos siihen on vaan mahollista osallistua. Puku:
Minä
- Inkkari - Poskessa punainen sotamaalaus - Hiukset sotkuisilla leteillä, hiusten joukossa kaksi koristesulkaa - Länkkärichapsit hapsuilla - Punavalkoinen ruutupaita sidottuna solmulle (napapaita), lähemmäs valkoiset housut - Valkoinen länkkähattu Foxy-Ei satulaa, saati suitsia. Suussa rekvisiittana naru -Harjaan punottu pikkuruisia lettejä sinne tänne, sulkia pujotettu -Silmän ympärille, turpaan ja takapuolelle maalattu kuvioita
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 7, 2016 21:34:29 GMT 1
Mä kanssa mukaan kaikkeen mahdolliseen :)
Pitkän harkinnan jälkeen valitsin monesta mielessä pyörineestä ideasta itselleni viikatemiehen-asun ja luuranko-heppana saa toimia Edi, jos siis mahdollista napata tuntsari kun Reetulla ei vielä ole ratsastettu! :D Pitääkö tota asua kuvailla lisää vai riittääkö että vaan tälleen mainitsee? Kun ymmärsin että tosta piirretään siis kuva :'D
|
|
Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Oct 8, 2016 7:53:29 GMT 1
Jees on mahollista napata tuntsari ja edi on siihe loistokaveri!  ja juu ei tarvi tuon tarkemmin esitellä pukua jos piirtää kuvan puvusta:)
|
|
|
Post by Salome on Oct 8, 2016 14:48:34 GMT 1
Selvä mäkin taian piirtää ton puvun vielä. 
|
|
|
Post by Lydia on Oct 8, 2016 17:41:51 GMT 1
Lydia ja Jetta mukaan kaikkeen mahdolliseen ohjelmaan! Puvusta en ole vielä ihan varma, mutta luultavasti se on jotain vampyyri-tyylistä. Näkee sitten tarkemmin mitä siitä syntyy kunhan saan piirrettyä  Toivottavasti ei tarvitse heti tietää pukua? Päivitän sen tähän jos varmaksi keksin vielä myöhemmin.
|
|
|
Post by Milja on Oct 8, 2016 18:10:14 GMT 1
 Mä ja Alma kaikkeen muuhun mukaan paitsi katrilliin katastrofin välttämiseksi..
Tässä olis mun ja Alman asu, eli oltiin Peppi Pitkätossu & Lilla Gubben.  Toivottavasti nää kuvat sai jo laittaa tänne!
|
|
|
Post by Merida on Oct 9, 2016 7:41:56 GMT 1
Joo siis mä & Peukku myös mukaan, asusta en oo täysin varma.. Ja kaikkeen muuhun Peukun kanssa paitsi siihe katrillii Miinalla! 
|
|
|
Post by Topi on Oct 9, 2016 9:13:07 GMT 1
Likalla kaikkeen, asusta piirrän kuvan myöhemmi. :Dd
|
|
|
Post by Topi on Oct 9, 2016 21:21:41 GMT 1
Pukukisa asu

|
|
|
Post by Salome on Oct 10, 2016 13:31:59 GMT 1
Kerkesin jo ylempänä havainnollistaa asukokonaisuutta mutta tässä vielä luonnos kaveriksi!  
|
|
|
Post by Luna on Oct 14, 2016 7:06:52 GMT 1
Joo meki tullaan mukaan Kämpen kanssa. Mulla on kestäny keksiä joku puku mutta me ollaan sitte ninjoja
|
|
|
Post by Merida on Oct 15, 2016 14:31:20 GMT 1
Peukku tahtoi nyt näyttää hevoselta, en tiedä miksi.. 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 21, 2016 12:40:59 GMT 1
PukukisaAngelika & Edi  Tiiän et noi luut ei oo todellakaan mitenkään anatomisesti oikein piirretty, mut eikös ajatus ole tärkein.. :D
|
|