Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2017 20:16:09 GMT 1
Donjo's SiriandeYläkokossa 27.05.2017 lähtien Omistaja Angelika Murto Asustaa pihatossa muiden ponien kanssa!Nuori ja lempeä jättiläisruuna, lisätiedot löytyvät täältä.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2017 20:23:09 GMT 1
(1) 27.05.2017
Laskin lievästi narisevan lastaussillan varovasti maan tasalle. Traikku oli selvästi parhaat päivänsä nähnyt, mutta kyllä se vielä jaksoi hajoamatta rullata – siis ainakin toistaiseksi. Kurkkasin pikaisesti sisään sivuluukusta, että ponillani oli varmasti kaikki hyvin. Kyllä, luit ihan oikein. Olin mennyt ostamaan oman ponin. Vaikka Karria olikin mukava hoitaa, mulla oli ollut Reetun lähtemisen jälkeen ponin kokoinen aukko sydämessä. Nyt se oli ainakin täytetty, sanoisinko jopa täyteen ahdettu. Doriksessa nimittäin riitti kokoa ainakin muutaman ponin verran. "Mä en vieläkään tajua, miten voit kutsua näin isoa otusta poniksi!" Iida naurahti, mun könytessä avaamaan riimunnarua. "On se ponikokoinen, säkäkin on senttiä alle satanelkytkaheksan" Hymähdin vääntäen naamalleni mahdollisimman ärsyttävän virneen. Blondi vierelläni vain tuhahti, mutta siirtyi pian pyynnöstäni avaamaan takapuomin. Tinker peruutti rauhallisesti ulos ja seisahtui pyynnöstäni vähän matkan päähän kuljetuskopista. Siinä se nyt seisoi, mun ikioma poni. Sen musta harja hulmusi pienen tuulenvireen mukana ja tupsujalat seisoivat tukevasti maan pinnalla. Ruuna katsahti muhun päin pienesti höristen ja annoin sille kämmenselkäni nuuhkittavaksi. Siniset silmät hehkuivat lempeinä aurinkoa vasten. Puristin kädessäni olevaa riimunnarua ja mieleni teki kiljua riemusta. Miten onnellinen voikaan ihminen olla!
 // nyt tallissa on sitten kaks poikaa, joiden nimet on tyttöjen nimiä - oli poika nimeltä päivi... Ei vaa doris vaikuttaa kyl tosi symppikselle tapaukselle ja tuntuu tulevan hyvin toimeen pihatossa ja isosta koosta huolimatta antanut laumanjohtajalle Kämpelle vallan ilman taisteluja. Hyvä Doris ja tervetuloa! 6v€ -Iida
|
|