|
Post by Kiia on Sept 25, 2018 21:50:46 GMT 1
Hei, täällä kirjoittelee Kiia 24 vuotta. Olen luonteeltani melko spontaani, helposti mukaan yllytettävä nuori. Toimeliaisuuttani haluan olla mukana monessa ja antamassa oman näkökulman, kuinka asioita voisi tehdä. Mikään besserwisser en kuitenkaan ole. Ulkonäöltäni olen melko pitkä vaalea blondi, miltei aina hymyilemässä paitsi aamulla hetkeä ennen ensimmäistä aamukahvia tai nälkäkiukun kourissa. Ratsastustaustaa löytyy useamman vuoden verran, joten ihan vasta-alkajia ei olla. Toki mieluusti tunneillekin tulen käymään ja kehittämään itseäni yhä paremmaksi. Haen hoitajaksi Mukille! Tuo syötävän suloinen nallekarhu, jolla on kuitenkin luonnetta. Koen Mukin sopivana haasteena, kuinka voittaa ruunan luottamus puolelleni ja vältellä pahimmat luimistelut ja äksyilyt karsinassa. Mukin kanssa tuskin tylsää hoitopäivää tulee, katsotaan kuinka nopeasti ruuna sulaa mahdolliselle uudelle hoitajalleen... Haluaisin hoitamaan Yläkokkoon sillä talli vaikuttaa mukavan aktiiviselta, jota kaipaan itsekin. Helpompi pitää itsensä aktiivisena, jos tallilla on tapahtumaa. Persoonallinen sievä talli vei oman sydämeni heti!
|
|
Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Sept 26, 2018 7:08:54 GMT 1
Moikka Kiia! Superkiva et päätit hakea Mukille hoitajaksi, vaikka ruuna itse ei varmaan omasta mielestään yhtään enempää huolenpitoa tarvisikaan  kirjaudu foorumille ja tee itsellesi oma kaappi niin mä teen Mukille päiväkirjan nii voitkin sitten kun jaksat aloittaa hoitamisen!
|
|