Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on May 15, 2013 17:08:50 GMT 1
Hei, eli uusille asukkaille olisi hankinnassa niin sanottu vuokraaja, tosin en meinaa ihan normaalia vuokraamista vaan haen nyt semmoista, joka olisi halukas 'auttamaan' uudet tuntihevoset, niiden tulevaan koitokseen. Vuokraajan tehtäviin kuuluu, mm. erilaiset ratsastukset, totuttaminen lääpintään, raportoiminen käyttäytymisestä; kaikki tämä tapahtuu kirjoittamalla / piirtämällä tapahtumista. Kirjoitan aina tarinan/kuvan loppuun seuraavan tehtävän mikä tulisi suorittaa hevosen kanssa. hevoset: Vappu, säikky, hannover-tamma Lilli, kiltti, amerikanponi tamma Tumppu, huomionkipeä (hieman erikoinen..), pv ruuna Miina, hieman äkäinen, pv-tamma Hakemukst alle!
|
|
|
Post by Lisbeth on May 17, 2013 17:46:16 GMT 1
Helou! Miinaa olisin innostunut 'vuokraamaan' tohon Vissen rinnalle. Tosin hieman ärsyttää kun tamma on hankalahko maasta ja hullukhö selästä, niin jos sitä vuokraa niin voihan sitä luonnetta hieman lieventää, sillä kun sitä kouluttaa niin sehän tottuu uusiin/erilaisiin juttuihin?  Niin eli olisin halukas Miinaa vuokraan, tamma hurmasi minut värillään ja silmillään 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 18, 2013 16:44:06 GMT 1
hey, mukava että kiinnostuit Miinasta, sillä on sitä hyvä hieman 'kouluttaa', koska hulluhkko ja ehkäpä myös vaikea...(eli luonnetta muokkailen tarinoiden mukaan)Ei sillä, koska onhan se nätti ja kiva muuten...hyvä vaan että vuokrailet sitä, teen sille päikyn ja lisään ensimmäisen ohjeen 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 20, 2013 17:48:58 GMT 1
Moikka! Täällä kirjoittelee juuri 17-vuotta täyttänyt tyttö, joka innostui kovasti kun huomasi tälläisen mahdollisuuden ”vuokrata” hevosia!
Olen siis Minna, tutummin kuitenkin vain Micyksi kutsuttu hieman erikoinen tyttö. Pituutta minulta löytyy peräti 172cm. Pukeudun ja käyttäydyn yleensä melko poikamaisesti, ja saatan olla vieraiden ihmisten silmissä aluksi jopa pelottava. Kuitenkin kun minuun paremmin tutustuu, niin kovan ulkokuoren alta paljastuu yllättävän herkkä ja ymmärtäväinen persoona. Saatan istua pitkiäkin aikoja karsinassa silittelemässä lempi heppani turpaa. Olen muutenkin hyvin eläinrakas ja meiltä löytyykin kotoa kolme koiraa ja kaksi kania.
Hevostelu taustaa minulla on ihan vauvasta asti. Olin ensimmäistä kertaa ponin selässä 3-vuotiaana, mutta kunnolla aloitin ratsastustunnit ollessani 6-vuotias. 15-vuotiaana lopetin ratsastuskoulussa käymisen ja siirryin hoitamaan ja ratsastamaan tuttumme connemararuunaa. He kuitenkin muuttivat pois paikkakunnalta reilu puoli vuotta sitten ja nyt olisin siis vailla uutta hevosta, josta huolehtia.
Haluaisin siis vuokraajaksi Vapulle. Se erottui heti silmiini muiden joukosta ja olen aina tykännyt mustista hevosista. Minusta tammassa on myös tarpeeksi haastetta, joten onnistumiset ovatkin sitten tuplasti arvokkaampia.
Toivottamasti tämä lyhyt esittely nyt riitti ja pääsisin vuokraamaan Vappua! (:
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on May 21, 2013 14:26:36 GMT 1
Hey! Mukava saada uutta porukkaa tallille;)! Tottakai olet tervetullut meille vuokraamaan Vappua! Ihanaa että juuri Vappu sai vuokraajan, sillä luultavasti Vapulla olisi kaikista vaikeinta tarttua tuntihevosen arkeen arka kun on... Lyhyt esittely ei haitannut ollenkaan, se oli lyhyt ja ytimekäs! teen Vapukalle päiviksen niin voit alkaa kirjoitella! 
|
|
|
Post by Chappe on Jun 6, 2013 9:51:52 GMT 1
hei, Chappe 8v ratsastanut 2v haluaisin vuokrata Lilliä koska pituutta löytyy vain 129cm ja painoa 21kg rakastan pikku poneja. Minulla on oma suokki tamma jonka voisin vaikka majoittaa tänne koska talli porukka tuntuu mukavalta:) Eli Lilli olisi se joka on minulle sopiva poni:) Toivottavasti tämä riittää.
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jun 7, 2013 16:08:22 GMT 1
riittää kyllä ja vuokraajaksi pääset, mutta jaksatko tammaa hoitaa jos sulla on ko hoitsu ja oma hevonen pääsee tänne? Niin riittääkö innostus? 
|
|
|
Post by Chappe on Jun 9, 2013 20:29:38 GMT 1
Riittää se, olenkin ahkera kirjoittaja:)
|
|