Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Jan 25, 2015 12:27:06 GMT 1
Heippa sinä vieras tai tunnettu tyyppi! Löytyikö sinulle kiinnostava hevonen tai poni meidän värikkäästä ratsulaumasta? Sun on nyt mahollista tehdä sille hakemus ja mahdollisesti päästä sen hoitajaksi. Hakemukselle ei ole mitään teittyä mallia, vaan persoonalliset omanlaiset hakemukset tekee panostetun vaikutelman ja siten sut on ilo ottaa mukaan hoitajaporukkaan. Vapaita hoitsuehdokkaita: Ponit: Pieni, pippurinen vauhtihirmu Yläkokon Jutta,Hankalahko, säikky DansaPieniä ilkitekoja tekevä, reipas NerysVaativa, äkäinen, helposti ärsyynyvä Caya's Promise FleurHevoset: Hankala, kokemusta vaativa Halla-HarjaKaikinpuolin mukava suokkikaveri Yläkokon KirinäKiltti, yksinkertainen lusmuilija Paapan RimpulaLuotettava, tasapaksu Loisto KipinäVaikeasti satuloitava, ratsuna mukava Angel of MineHieman hölmö suuri kouluheppa Mighty BlueTarkat avut vaativa, kaunis, kurainen suokki Yläkokon HukatarMaastossa syttyvä hurmaava herrasmies HurmausKun sinut on hoitajaksi hyväksytty, muista hoitaa kahden viikon sisällä, jonka jälkeen sut on hoitajaksi virallisesti otettu
|
|
|
Post by Chappe on Mar 8, 2015 10:40:16 GMT 1
Hellou ja heissulivei kaikille jälleen ikuisuuden kestäneen tauon jälkeen! <3  Meikäläinen on back jälleen! Huomasinpas tuossa että määhän oon inspistä täynnä, ja haluan palata.  Niimpä, hoitajahakemusta kehiin  . Vaikka tota noin... Rikon sääntöjä, mutta voinko hakea Danille hoitajaksi :3. Iiiida pliiiis kiltti kiltti kilttiii? Mut joo.. Tunnet mut? Blondi, lyhyt, 11v, kiltti symppis kaikkien raakstama (tai sitten ei niin rakastama, maanvaiva...), hoitaja taustaa löytyy mm.. Tumppu, Deisi, Jutta... Voi voi.. Nooh... Olisko siis tuo Dani pieni vapaana? Omaa hevosta en ole ajatellut laittaa, keskittyisin ihan Daniin  Jos siis sen voi ottaa :3. Voin sanoa tekosyyksi, että DEisiä ikävä, haluan nuoren Deisi-juniorin hoitsuksi :DDD. Tällainen tönkkö, huono ja sääntöjä rikkova hakemus tälläkertaa... t. Charlotta, eli Chappe
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 8, 2015 11:55:19 GMT 1
Hei voi ei sivuja en oo ehtiny vielä päivittää, mutta ikäväkseni täytyy kertoa, että Deisin pikkusen oon menny myymään .... Mut terppa tulloo takasi, jos löytyy ketään muut kivaa !! <3 
|
|
|
Post by Chappe on Mar 8, 2015 16:47:58 GMT 1
Okeei, nooh tota noi... Voi sua Iidaaa! Oliskos sitte esim.. sun Ranja,(voi mua hirveetä! :DD) Nii jos olisin semmonen ns. kisahoitaja, joka aina auttas kisamatkoilla (ja kannustais!) Ja sit niinku hoitais, mut ei niinku ratsastais kauheesti? :DDD Ääh... Oon kyllä nii idiootti! Heh... Mut joo, käviskö sellanen? 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 8, 2015 16:51:16 GMT 1
Nohhh kaippa mä voisin ottaa sut mun pikku Ranjan hoitajaksi, teen sille päiviksen nyt, oothan sä kummiski ollu kauan meillä ja hoitanut pikkuponskeja hyvin, et ehkä sä voisit saada etuoikeuden hoitaa Ranjaa 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 19, 2015 18:57:21 GMT 1
Isla Kivikoski on 24-vuotias blondi nainen, joka on kihloissa Jesse Huurrelaakson kanssa. Naisella on blondit hiukset, jotka yltävät kylkiluiden alareunaan saakka. Pituutta löytyy 168cm, vartalo on tiimalasin mallinen. Islan iho ruskettuu helposti kesällä, mutta vaalenee talvella huomattavasti. Luonteeltaan nainen on auttavainen, mukaantempautuva ja yllytyshullu. Huonompina päivinä kaikki kuitenkin ärsyttää eikä mikään kiinnosta. Nainen tykkää hevosten kanssa hypätä esteitä, mutta kaikki muukin ratsastaminen käy.
Haluaisin hoitajaksi Vallulle. Ruuna on suloinen ja ihanan luonteen omaava, joten miksipä en hakisi hoitajaksi. Vallusta bongasin ensin sen kauniin värin, sillä se näkyi samantien kuvasta. On se ruuna vaan niin suloinen räpsyripsi.
Tulisin tekemään merkintöjä Vallun päiväkirjaan pariin kertaan kuussa, mutta tauot ovat mahdollisia IRL-kiireiden vuoksi.
- Isla
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 19, 2015 22:20:47 GMT 1
(Ah ihana hotellin wifi!)
Tervetuloa Vallun omaksi hoitajaksi, joka saa ainaki jos ei muuta nii venytellä ruunaa ; ) eli tosiaan vaikkapa pidemmän esittelyn saa tehdä kuvauksia teistä -topaan. Onhan se Vallu aikamoine hurmuri, et kyl te varmastikki tuutte toimeen!
Ja tosiaan en todellakaan oi niskaan hengittelees vaikka hoitotarinoilla kestäiski, kiva pitää tää harrastus rentona! : )
|
|
|
Post by Salome on Mar 21, 2015 11:21:59 GMT 1
Ajattelin hoitaa jotain pientä ja suloista. Vilkuilin heinää rouskuttelevia poneja innoissani. Mikään niistä ei kuitenkaan säväyttänyt minua. Kävelin lähemmäs karsinalle, jossa harmaa shetlanninponi katsoi minuun hölmistyneenä. "Älä sentään tunkeudu karsinaani", se tuntui sanovan ja jatkoi heinän syömistä. Tutkin sen nimikylttiä. "Yläkokon Jutta, onpas ihana nimi", mietiskelin. Avasin karsinan oven ja pujahdin sisään. Jutta lopetti heiniensä rouskuttamisen ja tuijotti minua. "No, mitäs sanot? Tulisko meistä kavereita?", kuiskasin tammalle. Se painoi korvansa luimuun ja puhahti äkäisesti. "Voi ei. Tästä taitaakin tulla haastavaa!" hihitin iloisesti. Ja no, oon kirjottanu musta sen jutun sinne "Kuvauksia teistä" osioon. No, mutta voin mä pienen kuvauksen tässä antaa. Salome on iloinen ja toimelias tyttö. Koulussa erittäin huolimaton ja unohtelee milloin mitäkin. Toisin on kuitenkin tallilla, missä tyttö reipastuu ja ottaa vastuuta. Tiivistettynä: Positiivisesti ajatteleva kääpiö, joka haluaisi hoitaa pientä kiukkuista ponia.  Ihastuin Juttaan vaikka se (hieman!) äkäinen olikin. Uskoin vahvasti, että luottamuksemme voisi vielä jonain päivänä toimia. Aloin heti haaveilla laukkaavani sillä kesäisellä pellolla kovaa vauhtia. Kysymys kuuluukin saisinko alkaa hoitaa sitä pientä kiukkupussia? 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 22, 2015 14:24:54 GMT 1
Toki saat alkaa hoitaa ihka ensimmäistä Yläkokon kasvattia, tuutte varmastikin jutan kanssa hyvin toimeen ja sä varmaan jaksat hyvin toistaa sen kaa samoja asioita kieltäen sitä joka toisesta :'D Kaks kääpiöö yhteen sopii!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 28, 2015 12:39:57 GMT 1
Valitettavasti en otakaan hoitohevosta, hyvää kevään jatkoa kuitenkin. (:
|
|
Anniina
Uutukainen
Oma hevonen: Vaahterapolun Surupuhe
|
Post by Anniina on Apr 2, 2015 15:03:53 GMT 1
Kröhöm.. Mitens mä tänne eksyin  Noh mutta kerkesin jo rakastua tähän suokkiin <3! Aattelin että alkaisin hoitamaan Surun ohella Kirinää! Taidatkin jo tuntea minut (olis ihme jos et tuntis XD), joten ei tarvitse varmaan esitellä itseäni  . Kirinä tuntuu kivalta putelta jonka kaa vois maastossa hurautella :3
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Apr 2, 2015 20:42:36 GMT 1
Jeespoks pääset kirinän hoitajaksi, niin pääsette yhessä hurauttelemaan (kunhan säät paranis..) ! : D
|
|
|
Post by Salome on Apr 4, 2015 21:23:32 GMT 1
Haha  ihan vain kysymyksenä, että kuinka monta hoitsua saa ylipäänsä olla?
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Apr 5, 2015 10:16:19 GMT 1
Kaksi per pää : )
|
|
|
Post by Salome on Apr 5, 2015 13:57:35 GMT 1