|
Post by Aleksi - Hallava on Mar 8, 2017 9:03:43 GMT 1
Tervetuloa kisaamaan tiesi tähtiin! Tie Tähtiin on viisiosainen kilpailukoitos, jossa voi pärjätä vain ahkeralla treenaamisella ja päättäväisellä asenteella. Tarinallisuuteen painottuva cup koostuu neljästä osakilpailusta ja kaiken kruunaavasta finaalista. Tie Tähtiin onkin kyhäelmä kertomuksista, joissa päästään seuraamaan ratsukoiden kehitystä, jännäämään kisatuloksia ja kannustamaan voittajia heidän tiellään tähtiin! Lähde mukaan koitokseen joko yksin, tai koko tallin voimin! Kaikki ovat tervetulleita karvoihin katsomatta.'
Olisi hauskaa jos saisitte Yläkokostakin jonkun kivan porukan kasaan ja mukaan kisaamaan! Ensimmäinen osakilpailu järjestetään 19.3. ja viimeinen ilmoittautumispäivä 15.3. ystävällisin terveisin, Aleksi
|
|
Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Mar 8, 2017 16:49:59 GMT 1
pitäskö meijän lähtee mukaan? 8)
|
|
Saana
Tavoille oppinut

Oma hevonen: ish-r. September's Rainman "Lenni"
Ikä: 20
|
Post by Saana on Mar 8, 2017 20:19:25 GMT 1
Mä voisin lähtee jollakin tuntsarilla kokeilee onnee.
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 9, 2017 7:26:03 GMT 1
Oisko Sanni? :^)
|
|
Saana
Tavoille oppinut

|
Post by Saana on Mar 9, 2017 9:52:29 GMT 1
Käy. ^.^ Ilmoittaudunko itse vai laitatko meidät vaan sopivaan luokkiin, jos muutkin innostuis vielä tulemaan mukaan?
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 9, 2017 16:08:01 GMT 1
Merida tuu Kurrella tai si milja vaik minolla? @angelika ja sie Karrilla mukaan hommaan? 
|
|
|
Post by Merida on Mar 9, 2017 16:30:01 GMT 1
Milja vaikkapa Minolla! Mut mun pitää käyä viel lueskelee tota ku vaikutti ainaki aikasemmi äkkilukemalla vähä sekavalta 
|
|
|
Post by Merida on Mar 9, 2017 17:30:15 GMT 1
"kisapäivästä tehty tuotos tulee postata osakilpailutopicciin päivää ennen varsinaista kisapäivää." tätä mietin, miten voi kirjottaa ku ei tiiä sijotusta?  ainakin mun tuurilla kirjotin et menipä hyvin!! ja sitte tyylii viimesenä siellä xd // nii ja oisko miljalle & minolle toi medium hyvä?
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 10, 2017 6:50:58 GMT 1
Merida mä oon vaa pikavilkasulla kattellu sivuja etten siis tiiä mut kattoo miten muut tekee nii kai sitte sillee ympäripyöreesti :Ddd mut m&m teamille medium on hyvä!
|
|
Saana
Tavoille oppinut

|
Post by Saana on Mar 11, 2017 14:54:25 GMT 1
"kisapäivästä tehty tuotos tulee postata osakilpailutopicciin päivää ennen varsinaista kisapäivää." tätä mietin, miten voi kirjottaa ku ei tiiä sijotusta?  ainakin mun tuurilla kirjotin et menipä hyvin!! ja sitte tyylii viimesenä siellä xd // nii ja oisko miljalle & minolle toi medium hyvä? Tuo tuotos on, jos haluaa saada noita lisäarpoja. Eli tuotosta ei oo pakko tehdä. Näin mä ainakin ymmärsin. 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 11, 2017 15:09:22 GMT 1
Ilmeisesti noin, mäki koitin lukee niitä sivuja, mutta siis ilmotanko nyt saana sut ja sannin ja sitte miljan ja minon, vai onko joku vielä halukas? 
|
|
Saana
Tavoille oppinut

|
Post by Saana on Mar 11, 2017 15:17:08 GMT 1
Mulle kävis koulu easy ja este medium tasot, jos nämä sulle Iida ok?  Vaahterapolusta olen jo mukana koulussa tuolla medium tasolla nimittäin. edit/ siis easy taso kumpaakin 
|
|
|
Post by Merida on Mar 11, 2017 15:58:59 GMT 1
Saana ymmärsin kyllä tuon, mutta aattelin että just hommaisin niitä lisäarpoja. Mut en siltikää tajua miten voin kirjottaa jos ei sijotusta tiiä xd
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Mar 11, 2017 16:01:55 GMT 1
kato vähän miten muut kirjottaa et uskooko ne voittavansa nii säki voit uskoa siihen :DD
|
|
|
Post by Salome on Mar 11, 2017 16:18:43 GMT 1
Hei mäkin voisin tänne osallistuu!  Pitääkö valita tuntsari vai saako olla yksäri?
|
|