|
Post by Luna on Oct 13, 2013 9:25:40 GMT 1
Minäpä menin ja sorruin tähän...
Luna on viisitoista vuotta täyttänyt tyttö. Luna on sellainen "villi" tyttö joka ei ainakaan anna kaiken muuttua tylsäksi. Lunalla on pitkät vaaleat hiukset ja ruskeat silmät, että ihan blonidi tämä tyttö ei ole.
Kämpehän se poni olisi. Kämpe on jotenkin helyttävä ja ajattelin että en ottaiskaan shettistä kun sellasia on yleensä metsästetty. Kämpe olisi siis toiveena.
Saavuin yläkokoon ihan vahingossa ja sitten täältä löytyi kaksi suloista shetistä mutta kun katsoin pidemmälle huomasin että haluaisin tämän russin. Yläkoko vaikuttaa mukavalta tallilta vaikka täällä ei olekkaan milojonia typpejä (en siis edes kaipaa miljoonia typpeja)
tällainen lyhyt hakemus Kämpen hoitajaksi
Ai niin se hevoskokemus.
Olen ratsastanut IRL ja URL pari vuotta ja hoitsuja on ollut niin IRL kuin URL.
|
|
Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Oct 13, 2013 10:40:31 GMT 1
Hei Luna ja tervetuloa Kämpen hoitajaksi! Lyhythän tuo hieman oli, mutta ainakin sain selville millainen hoitaja siellä Kämpen hoitajaksi hakee(; ja sehän on tärkeintä! Avaan Kämpen hoitokirjan ja voitkin alkaa kirjoitella sinne heti kun inspistä on:)
|
|
alice
Uutukainen
|
Post by alice on Oct 14, 2013 18:43:56 GMT 1
Moi! Olen jo pitkään etsinyt virtuaalitallia jossa saisin hoitohepan. Sitten löysin tämän tallin joka vaikutti tosi kivalta, joten ajattelin kysyä saisinko nellin hoitsuksi? IRL:Olen siis 12v ja harrastanut ratsastusta 5 vuotta. Tasoltani olen Helppo C-B. URL: Alice 12v,reipas,iloinen,auttavainen. Tasoltaan He B. Omistaa vaaleat melko pitkät hiukset ja vihreät silmät. Pituutta löytyy 153cm ja painoa 36kg. Tykkää kaikenlaisista hepoista ja poneista, Oline sitten kilttejä tai tuhmia! Tykkää hypätä esteitä,mutta kouluakin menee. Miksi juuri Nelli?: Ihastuin nelliin heti! se on niin suolinen ja minulle sopiva. Tykkään paljon reippaista ja kilteistä poneista. Miksi minä?: Noh... Kirjoittelisin todella usein ja osallistuisin usein kaikkiin tapahtumiin yms. Ja hoitaisin Nelliä tosi hyvin! 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Oct 15, 2013 17:29:49 GMT 1
Heippa Alice ja tervetuloa Nellin hoitajaksi! Ihana saada tänne tyyppi, joka mahdollisesti kestää Nellin ylivirkeilyt ja pukki sarjat, itelläkin meinaa mennä hermo niihin,.... :/ toivottavasti jaksat sen kanssa pitkään(:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 22, 2013 16:41:32 GMT 1
voinko ottaa toiseks hoitsuks Dansan vai saako ees ottaa 2hoitsuu? 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Oct 24, 2013 15:28:18 GMT 1
Mahd. myöhemmin mahollista saada kaksi hoitohevosta, kun on kirjoittanut 10 tarinaa tai hoitanut päälle 3kk, tai toi nyt on vaan tollanen 'suunnilleen' 
|
|
|
Post by Lisbeth on Oct 27, 2013 17:48:25 GMT 1
HEIPPA TAAS! Joku pakkomielle tänne, joten pakko hakea hoitajaksi uudestaan Vissen jälkeen! Eli mä, Lisbeth oon 17v reipas brunetti (sisäisesti hieman tyhmä ) Englannin maalta. Synnyin siellä siis ja muutin perheeni kanssa suomeen elämäni alussa. Omistan rintojen yli roikkuvat paksut (joskus suorat joskus kiharat) tumman ruskeat hiukset. Yleensä ne on joko korkealla pampulalla tai suurella nutturalla, koska en jaksa niitä auki:D Päälle 165cm ja aika laiha. Luonteeltani olen sosiaalinen ja ihmisten lähellä viihtyvä, mutta en tykkää kuitenkaan olla pää asiana missään asiassa, se saa mut vaivaantumaan... Toisaalta tykkään viettää rauhallisia hetkiä hoitohevosen kanssa ilman muita ihmisiä. Patoan helposti kaikki tunteeni sisääni, mutta kerron ne kuitenkin sitten ihmiselle, joka jaksaa kuunnella, tai se ei nyt ole tärkeä asia, sillä ruikutan monenkin ihmisen olkapäätä vasten, jos vain tuntuu siltä! Vaikka pituutta multa löytyykin haen silti hoitajaksi Origolle. Origoa ei oikeastaan voi kuvata kuin sanalla suloinen! Poni hurmasi mut alkujaan, sekä luonteellaan, että ulkomuodollaan. Kerrassaan hellyyttävä halinalle, jossa silti riittää tiettyä haastetta! Reipas poni, mikä kiva asia ja suuri muutos Vissen viilipyttymäisyyteen(; Miks mut pitäis ottaa takas Yläkokkoon? No en nyt sanois olleeni hirveän aktiivinen, mutta sitäkin uskollisempi!  Nooh..? Mä hoitaisin varmasti Origoa ainakin kerran kuussa, mutta tavote ois useammin! Ja totta kai osallistuisin tapahtumiin (maksaisin rästit xD)! hyviä illanjatkoja! ps. Origoa ei ollut alotusviestissä, mutta koska Taijua ei oo näkynyt niin kai mut sen hoitajaks voi huolia!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Oct 28, 2013 17:27:15 GMT 1
Kiva saada sut takas meille Lisbeth! ELi todellakin saat Origon hoitsuks, kun Taijua ei oo täällä hetkeen taas näkynyt....?  Origon kirja onkin vissiin auki niin sinne vaan kirjotteleen! 
|
|
|
Post by Chappe on Oct 29, 2013 20:17:31 GMT 1
Olenko hoitanut jo kolmekuukautta, toivottavasti, sillä mä SORRUIN!
Eli...
Nimi: Charlotta, chappe Ikä: 9v ulkonäkö: blondi, 132cm, pitää ruskeita ratsastushousuja sekä jonkinmoista (yleensä pinkki tai vaaleansinistä) hupparia, ja kesäisin T-paitaa. Hiukset ovat vähän yli olkapäiden, kullan keltaiset, ja ovat yleensä poninhännällä. Silmät ovat vaaleanruskeat, joiden alla pisamia. Luonne: uusia ihmisiä kohtaan hiukan ehkä ujo, mutta kun tutustuu erittäin puhelias ja pirteä kaveri, johon todella voi luottaa! Kiltti ja iloinen tyttö, johon helppo tutustua, pyörii melkein aina tallilla;) Hoidan: Deisiä <3 Omistan: Vennin ja Uljaan Asiani: Voinko alkaa hoitamaan Tumppua?
Miksi Tumppu: Olen kerran ratsastanut tunnilla tällä hellyyttävällä herralla, ja kiinnyin toden teolla siihen! Tumppu olisi mukavan kiltti, ja tuo luonteen piirre; Hömelö, sopii todella hyvin minulle:) Tumppu olisi mukavaa vaihtelua, Deisi shettiksen rinnalle, ja jos Tumpun toiseksi hoitsuksi saan, EN SILTI IKINÄ HYLKÄÄ, TAI OLE HOITAMATTA DEISI-KULTAA! <3 +Venni ja Uljas pysyy huomiossa myös<3 <3 <3
Muuta: Jos Tumpun saan hoitsuksi... Päiväkirjan nimen voisi muokata: Deisin, Vennin ja Tumpun yhteispäivis, nimiseksi. Ja, no.. Toivottavasti kelpaa;)
|
|
|
Post by Ann on Oct 31, 2013 15:05:53 GMT 1
KÄMPEN HOITAJAKSI
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Oct 31, 2013 16:09:49 GMT 1
No, Chappe, ainakin sulla on paljon tarinoita:D ja kyll sä varmaan oot jo 3kk hoitanut, joten tervetuloa puunaamaan Tumppua!  Joo aika isoakin vaihtelua, sillä Tumppu on aika iso poika...
|
|
|
Post by Chappe on Oct 31, 2013 16:12:45 GMT 1
Jeeeeeee! Ihanaa! <3
|
|
|
Post by nopa on Dec 3, 2013 15:08:12 GMT 1
Haluaisin lillin hoitsuksi! Olen 12.v tyttö. Minulla on aika pitkät vaaleat hiukset ja siniset silmät. Tykkään poneista sekä hevosista. Olen aika lyhyt ikäisekseni mutta se ei minua juurikaan haittaa. Eli ratsastan aika paljon poneilla, mutta olen myös ratsastanut hevosilla. Olen hypännyt 60cm ja koulu tasoani en tiedä (osaan pokeen väistön, avotaivutuksen...). Olen ratsastanut jotaki neljä vuotta. Lilli tuntui mielestäni heti oikealta ja voisin hoitaisin aika usein. Tykkään juuri tuommoisista poneista. Voisin käydä kisoissa jos on mahdollista. -nopa-
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Dec 3, 2013 18:08:12 GMT 1
Hei Nopa,
ja tervetuloa Lillin hoitajaksi:) rekisteröidy niin voit alkaa kirjoittelemaan(:
|
|
|
Post by Moona on Feb 2, 2014 15:26:54 GMT 1
Moikka! Olen 15v. tyttö nimeltä Moona ja haluaisin alkaa palavan kovasti Kirpun hoitajaksi.
Moona on siis 15 vuotias reipas tytön tylleröinen. Hänen tummanruskeat hiuksensa ylettyvät kainaloihin asti. Hiukset ovat yleensä auki, mutta ratsastaessa ponihännällä, letillä tai nutturalla. Luonteeltaan Moona on kiltti, ystävällinen, avulias ja kärsivällinen, mutta huonompina päivinä on hermo turhankin kireällä. Tyttö tykkää kaikkein eniten ponimaisista hevosista, eikä niinkään paljoa lämminverisistä ravureista.
Kirppu. Voi että mikä täydellinen pakkaus! Suomenhevonen, tamma, rautias, kiltti... Voiko parempaa hevosta olla? Uskoisin, että minusta ja Kirpusta tulisi hyviä kavereita, kunhan ensin tutustutaan kunnolla.
Miksi juuri Yläkokko? Huhhuh! Siinäpä vasta kysymys, mihin on vaikea vastata. Tämä paikka vain jotenkin kolahti ja päätin sitten hakea tänne. Ja sitten vielä kun näin tuon iki-ihanaisen Kirpun, olin aivan myyty. Olen ennenkin miettinyt tänne hakemista, mutta silloin on ollut aivan liikaa kiireitä enkä kerennyt. Nyt olisi sitten riittävästi aikaa hoidella täällä.
Ruudun takana istuu tyttö, joka on harrastanut virtuaalitalleja viime vuoden alusta saakka. Oikeassa elämässä olen ratsastanut monta vuotta. Olen ollut hoitajana ainakin seitsemällä virtuaalihevosella ja minulla on ollut (ja on vieläkin) kolme omaa virtuaalihevosta, joten kokemusta löytyy... ja paljon!
Lyhyestä virsi kaunis!
|
|