Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on May 19, 2013 16:14:34 GMT 1
HOITAJAHAKU 2013
Kaikille Yläkokon tuntiratsuille on nyt hakusessa huolehtivainen hoitaja! (aikarajaton) Hoitajahakemusket saavat olla omanlaisia, mutta nämä asiat tulisi siitä löytyä: kuvaus sinusta, miksi juuri se hevonen, miksi sinä? Hoitajaa hakevat: V.P.Keikari Keikari etsii itselleen kilttiä hoitajaa, jolle riittää rauhalliset maastoreissut paapparaisen kanssa. Malashite Molla etsii itselleen päättäväistä hoitajaa, joka kestää tamman tuittuilut ja näykkimiset. Payasada Aada etsii itselleen rakastavaa hoitajaa, sillä tamma on niin välinpitämätön ja sulkeutunut, että sen olisi aika oppia rakastamaan/kiintymään. Nerys Nelli on kiltti perus poni tamma, joka etsii rauhallista hoitajaa päättäväisyydellä. Dansa
Dana on kiltti poni, joka kuitenkin säikkyy ratsastaessa.
Loisto Kipinä Kipinälle on tullut nyt vast'ikään huonoja karsinatapoja, ja hoitajalta vaaditaankin, sitä että pystyy kieltämään Yläkokon Jutta Jutta on liiankin energinen pikku poni, jonka hoitajalta vaaditaan selässä pysymiskykyä, sillä Jutta heittää pukkeja mielellään. Yläkokon Kämpe Kämpe on hellunen, reipas ja näppärä russi, jonka hoita rakastaisi sitä. Angel of Mine Miina tarvitsee kannustavaa ja päättäväistä hoitajaa, sillä tamma ei ole mikään helpoin.
Mighty Blue Tumppu on hellyyttävä syliheppa, joka kaipaa itselleen rakastavaa hoitajaa. Lily Ann Lilli on kaikin puolin kiltti, mutta tykkää karkailla tarhasta ja karsinastaa, hoitajalta vaaditaan hyvää kuntoa, jos aikoo saada ponin kiinni She's Cotton Pro Katti on todella reipas hevonen, joka kaipaisi hoitajaa, jolla riittää taitoa ratsastaa koulua tamman kanssa ja hillitä hieman sen reippautta. She's Professional Y.K.R
Peppi on hieman samanlainen kuin emänsä Katti. Tämäkin tamma on reipas, mutta muuten tosi kiva toimiva. Yläkokon Kirinä Kirinä on reipas, hieman yksinkertainen perus suomenhevonen, jolta ei yritteliäisyyttä puutu!
|
|
|
Post by Chappe on Jun 6, 2013 9:59:12 GMT 1
Chappe 8v ratsastanut 2v haluaisi ruveta hoitamaan Dayspring "deisi" nimistä shettistä.
Minä: Chappe on ujo pikkutyttö jolla on pituutta 129cm ja painoa 21kg. Chappe on 8v ja ponit ovat tytölle mieleen. Chappe on ratsastanut noin 2v omalla hevosellaan Vennillä. (Venni etsii tallipaikkaa joten jos mahdollista niin tänne voisin tamman majoittaa) Edellisellä tallilla Chappea syrjittiin ja ei otettu edes hoitajapoppooseen. Chappe vaihtoi tallia ja poniryhmä jäi kesken. Chappe ei siis ole ratsastanut mitään ryhmää loppuun asti.
Ulkonäkö: chappe omaa kullan keltaiset puolipitkät hiukset ja vaalean ruskeat silmät. Tallilla ollessaan Chappen tunnistaa vihreistä ratsastushousuista ja harmaasta villapaidasta. Chappella on myös norm. musta samettikypärä ja tumman sininen turvaliivi. Tytöllä on myös pisamia silmien alla.
Miksi juuri Deisi? Haluaisin Deisin siksi koska en ole ratsastanut vielä paljoa ja tykkään todella paljon pikkuisista poneista ja suokeista. Deisillä oli mukava luonne ja pidin sen ulkonäöstäkin:) Ja deisi myös siksi koska sillä ei ole vielä hoitajaaXD
Miksi minut Deisille? Mielestäni minusta ja Deisistä tulisi varmaan hyvä pari ja Kisaisinkin varmaan Deisillä jos saisin sen hoitoponiksi. Pyrkisin myös hoitamaan deisiä ahkerasti ja myös siksi minut sillä olisin sopivan kokoinen Deisille ja se ei kävisi liian pieneksikään ihan heti:)
~Chappe~ kiva, kiitti, moi:)
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jun 7, 2013 16:05:38 GMT 1
hei ja kiva kun tänne olet itsesi löytänyt  totta kai otan sinut Deisiä hoitamaan, ja Deisin kanssa luultavasti ystävystytte nopeaan ja puuhastelu on tamman kanssa turvallista rauhallisuuden takia:) Lisään sinut ponin hoitajaksi, kun suomeen pääsen PS. Oletkos vaahterapolussa hoitanut, kun siellä pitää tuo kiva, kiitti, moi laittaa?
|
|
|
Post by Chappe on Jun 9, 2013 20:33:05 GMT 1
tavallaan, serkkuni on hoitanut siellä ja joskus olen käynyt kurkkimassa serkun mukana, mutta serkku lopetti ratsastuksen:( Polttelis jo mennä hoitamaan Deisiä, koska sen ulkonäkö ja luonne ja karvan pehmeys ja.. ja.. KAIKKI!!!!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2013 10:53:18 GMT 1
Heissan! Mietin tässä hetken, viitsisikö sitä pienen tauon jälkeen aloittaa taas virtuaaliheppailun ihan kunnolla. No, kokeillaan nyt ainakin, jospa Origosta saisi kivan hoitopollen (: Minä siis olen Taiju (IRL 15v, URL 19v), ja kävin täällä kesäkurssilla vähän aikaa sitten. Laitetaanpa sitten hakemusta tulemaan (:
Miksi juuri Origo Origo hurmasi ponimaisella olemuksellaan ja söpöillä nappisilmillään. Origon hoitajana saisin taatusti monia kivoja kokemuksia hevosten parissa. Vuonikset ovat sitä paitsi aina olleet yksiä lempirotujani (suokkia ei kuitenkaan voita mikään!). Origoa olisi myös mielenkiintoista hoitaa, ja uskon että meillä synkkaisi hyvin. Aiemmin olen hoitanut virtuaalitalleilla, mutta nyt on ollut parin vuoden tauko. Tuon hurmaavan vuoniksen kanssa saisi taatusti monia ihania kokemuksia, välillä huonompia ja välillä hyviä (:
Miksi juuri Yläkokko Yläkokon talliin iskin silmäni heti, kun selailin virtuaalitalleja netissä. Mukaansatempaavan toiminnan vuoksi täällä ei tuntisi oloaan tylsistyneeksi vaan olisi aina jotain kivaa aktiviteettiä tarjolla. Piirrostallit ovat minusta todella omaperäisiä ja -laatuisia, ja enpä ole aiemmin piirrostallilla hoitanut. Todella hieno talli, johon tutustuu mieluusti enemmänkin. Yhteishenki oikein paistaa läpi tallin toiminnasta!
Minä Positiivinen Taiju toimii tallilla yleisen jokapaikanhöylän roolissa ja on aina tarjoamassa auttavaa kättään apua tarvitsiville. Huumorintajuinen, ehkä aluksi vähän ujonpuoleinen 19-vuotias nainen rakastaa rauhallisia maastolenkkejä ja suklaata. Taiju on hoikka ja omistaa pitkät, vaaleat hiukset ja jäänsiniset silmät sekä ruusuisen hymyn. Ratsastusta on tullut harrastettua n. 6 vuotta, mutta melkein kuuden vuoden tauon jälkeen on palailemassa taas hevoskuvioihin.
Lopuksi Näyttöjä löydätte kesäkurssin sivuilta (:
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Jun 23, 2013 7:12:04 GMT 1
Hey! Ihana ja panostetulta vaikuttava hakemus, joten ei kai tässä ole kuin yksi mahdollinen vastaus. Kyllä sinut halutaan Origon hoitajaksi!  Avaan teille päiväkirjan niin pääsetkin kertomaan sitten kertomaan mitä olette puuhailleet. 
|
|
|
Post by Senna on Aug 26, 2013 19:50:32 GMT 1
Olen mietiskellyt jo hetken aikaa, että ottaisinko hoitsun täältä ja nyt sitten tein päätöksen, että aikani ja inspikseni riittää yhdelle hoitohevoselle (: Muutenkin Yläkokko vaikuttaa kivan rennolta paikalta ja sellaselta mukavan "perus ratsastuskoululta" : D
Haluaisin siis hoitaa suokki ruuna Hurmausta. Herra vaikuttaa ihanalta ja rehdiltä persoonalta, josta jaksaisi kirjustella tarinoita ja piirtääkin (: Enkä etsi mitään suuria haasteita, joten Hurmaus on siinäkin mielessä hyvä valinta. Uskoisin myöskin olevani ruunalle sopiva hoitaja, sillä olen hevosten kanssa rento, mutta osaan näyttää myös rajat ja komentaa, jos tarve vaatii.
Senna on mukava ja ystävällinen. Sennalla on tuuheat yleensä vahvan oranssinväriset hiukset, joista tytön voi helposti tunnistaa. Ja vanha tallihupparinsa, melkein säällä kuin säällä. Senna pärjää hyvin yksin, eikä kaipaa suuremmin seuraa, mutta ei kaihda ihmisiä ja omistaa hyvän huumorintajun, jonka huomaa ennenpitkää, kun tyttöön tutustuu. Senna viettää mieluusti rapsuttelutuokioita hoitsunsa kanssa ja tykkää työskennellä maasta käsin. Ratsastaessa tyttö on päättäväinen, mutta helläkätinen keskitasoinen ratsastaja. Uskaltaa hypätä korkeitakin esteitä, sekä kentällä, että maastossa. Kuitenkin eniten Senna rakastaa ratsain rentoja maastolenkkejä ja metsän rauhaa.
Toivottavasti löytys kaikki mitä pitikin löytyy hakemuksesta (:
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Aug 27, 2013 15:48:55 GMT 1
Minulla on kunnia ilmoittaa että pääsit Hurmauksen hoitajaksi! Ruuna kaipaa just tollasta rentoo ridaajaa, joka ei etsi liika hullua(; no ei ny:D Terppa tulloo vaa hoitajaks Senna!(: päikyn teen ihan nyt:)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 10, 2013 15:43:37 GMT 1
Moikka! Nyt oman tallin perustaneena, mulla tuli jotenkin hirmuinen tarve saada jotain muuta myös siihen rinnalle. Niimpä päätin laittaa hoitajahakemuksen tuttuun ja mukavaan Yläkokkoon!  Luulen, että melko moni mut täällä jo tunteekin, mutta päätin vielä kopioida tuolta Vapun vuokraaja hausta tän miun esittelyn tänne: Olen siis Minna, tutummin kuitenkin vain Micyksi kutsuttu hieman erikoinen tyttö. Pituutta minulta löytyy peräti 172cm. Pukeudun ja käyttäydyn yleensä melko poikamaisesti, ja saatan olla vieraiden ihmisten silmissä aluksi jopa pelottava. Kuitenkin kun minuun paremmin tutustuu, niin kovan ulkokuoren alta paljastuu yllättävän herkkä ja ymmärtäväinen persoona. Saatan istua pitkiäkin aikoja karsinassa silittelemässä lempiheppani turpaa. Olen muutenkin hyvin eläinrakas ja meiltä löytyykin kotoa kolme koiraa ja kaksi kania. Kun pitkästä aikaa päädyin sivuja tutkimaan, huomasin siellä pippurisen Caya nimisen ponin. Tamma vaikutti juuri minun tyyliseltäni: Hieman hapan ja kärsimätön hoitaa, sekä haasteellinen ratsastettava, jossa varmasti riittäisi työstämistä! Luulisin, että voisin tämän tamman kanssa vielä jotain aikaiseksi saadakkin, mutta aikaa siihen kyllä varmasti menisi. Mutta ei hätää, lupaan olla ahkera hoitaja, jos mut vaan otetaan takas talliporukkaan!  Eipä tässä sitten muuta kamalasti mieleen tulekkaan, joten toivotaan, että hoitajaksi pääsisin... 
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Sept 10, 2013 15:54:49 GMT 1
Ihanaa, kun pidät meitä mukavina  ja tottahan toki sut huolin takaisin hoitajaksi Cayalle! Tamma ei varmasti alkuun tulee olemaan mitenkään kiitollinen, että tulet huolehtimaan siitä, mutta kyllä se varmasti tulee suhun tykästymään! Terppa tulloo takase!(;
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 14, 2013 9:03:59 GMT 1
Heissan!
Haluaisin hoitajaksi Vapulle.
Summer
IRL: Olen ratsastusta harrastava, n. 13-vuotias nuori tyttö. Muistutan aika paljon URL hahmoani, eli olen tosi ujo porkkanapää. Virtuaalihevosten maailmaan eksyin reilu vuosi sitten, ja matkan varrella on tullut hoidettua jos jonkinlaista konimusta. Nyt panostaisin kuitenkin täysin vain ja ainoastaan Vinjan hoitoon! Kirjoitus on mielestäni tosi kivaa, ja piirrän myös vaikkei kuvisnumeroni paras olekaan!
URL: Ujo , pian 13-vuotias heppatyttö, joka kuitenkin jossain määrin on rohkea ja määrätietoinen. Tyttö ei pelkää hevosia, ja onkin niiden seurassa määrätietoinen. Kaikista eniten Summer rakastaa rauhallisia harjailuhetkiä, eikä niinkään ratsasta tavoitteellisesti. Hevosen hyvinvointi on aina etusijalla. Summerin motoksi sopisikin: Kun hevonen voi hyvin, minäkin voin! Summerin tunnistaa usein auki olevista hiuksista, jotka ovat vaaleanruskeat. Silmät tytöllä ovat ruskeat. Ratsastuskokemusta löytyy monen vuoden takaa!
Vappu
Vappu hurmasi Summerin heti ensisilmäyksellä. Summer on aina pitänyt hieman säikymmistä hepoista ja niitä onkin tullut pääosin hoidettua. Yhtä ihanaa ja rauhallista hevosta saa hakea kissojen ja koirien kera! Summerin mieleen kun eivät ole ns. hullut hevoset, jotka ovat kokoajat heittelemässä ratsastajia selästään komealla kaarella. Summer voisi treenaillakin Vapulla! Uskoisin, että Summer ja Vappu tulevat kokemaan kaikenlaisia seikkailuja hoitotaipaleen aikana.
Yläkokon talli
Talli vaikuttaa aktiiviselta, jonka vuoksi täällä olisi kiva hoitaa. Yläkokko on varustettu myös ihanilla tapahtumilla, sekä ystävällisellä talliporukalla. Kuvat ovat huolellisesti tehtyjä ja yp on aktiivinen. Mitä muuta tallilta voikaan toivoa?
Miksi minä
No olen aktiivinen ja tykkään ihan älyttömästi kirjoittaa! Vappu on myös inspiroiva hevonen, vaikka se onkin kiltti perusluonteeltaan. Osallistuisin aktiivisesti myös muihin tapahtumiin. No, en muita syitä keksi, mutta ainakin olen huolellinen ja aktiivinen! Teen hommat aina loppuun asti enkä jätä niitä kesken.
Näyttöjä ei nyt ole, mutta jään toivomaan parasta!
Syksyisin terveisin, Summer
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Sept 14, 2013 10:00:52 GMT 1
Heippa Summer! Ja tervetuloo Vapun hoitajaksi:) Hakemuksesi perusteella Vappu tulee varmasti saamaan kiltin ja huolehtivan hoitajan, joten ei kai tässä muuta että tervetuloa!  ps(piilomainostus). osallistu estekurssille(;
|
|
|
Post by Pommi on Sept 14, 2013 16:42:03 GMT 1
No voi hitsi, oisin just tullu pyytämään Vappua hoitsuksi  Täytyy kai sitten katsella jos muista hepoista löytyisi mukavaa pollea 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 6, 2013 20:46:03 GMT 1
Hoitajahaku! Acce. Ei ehkä ihan unelmien poni, oikeastaan inhoan tälläisiä poneja - tai siis inhosin. Acce vaikutti ponilta, jossa on sitä jotain. Se ei ole joka ikisen suosikki, joten siksi se inspiroikin minua kirjoittamaan. Accen kanssa tulisi koettua varmasti kaikenlaisia kommelluksia, aina lennokkoista ilmalennoista ihaniin onnistumisen tunteisiin. Accen kanssa voisin itsekin kehittyä. Se ei ole helpoimmasta päästä, mutta ei se minua haittaa. Oikeastaan rakastuin Acceen, vaikka ensin ajattelinkin ponista aivan toista. Minä olen siis Nelly, 12-vuotias heppahöperö. Minulla on pitkät, oranssit hiukset ja ruskeat silmät. Rakastan poneja ja olen 155cm pitkä ja painan n. 40kg joten olen ponimitoissa. Luonteeltani olen ystävällinen ja puhun paljon. Huumorintajua löytyy! Olen ratsastanut 4v ja tasoni on heB ja esteitä hyppään 80cm. Haaveenani on oma hevonen, mutta hoitsukin riittää hyvin. En ole koskaan ollut mikään valittaja, ja yritänkin tyytyä elämän pikku iloihin. Hevoset ovat minulle kaikki kaikessa! Yläkokon ratsastuskoulu vaikutti panostetulta tallilta, jossa hoitaisin oikein mieluusti. Toimintaa näytetään järjestettävän paljonkin, ja tulisin varmasti osallistumaan kaikkiin kissanristiäisiin  Hoitotarinoita kirjoittelisin niin usein kuin mahdollista, n. Pari kertaa viikossa. Piirtotaitoni eivät ole mitkään maailman hienoimmat, mutta kehityn varmasti vuosien varrella  No joo, nyt meni liikaa selittelyksi... Toivottavasti saan Accen hoitsuksi! ~ Nelly ~
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Oct 7, 2013 14:45:57 GMT 1
Hej Nelly! ja tervetuloa Acen hoitajaksi(: alkuun järkytyin hoitajahaun alusta, mutta sitten enemminkin hymyilin kun luin loppuun:D varsinkin '...oikeastaan inhoan tälläisiä poneja...' sai mut järkyttymään  Mutta susta tulisi varmasti hyvä hoitaja Acelle, joten tervetuloa sen runnottavaksi:P avaan Acen päiviksen niin pääsetkin sitten raapustelemaan sinne(:
|
|