Iida
Administrator
Ikä: 30v
|
Post by Iida on Feb 13, 2014 16:58:14 GMT 1
 kansi (c) Luna ''Kämpe'' russponi hoitaja: Luna
''Acce'' russponi hoitaja: Luna
|
|
|
Post by Luna on Feb 14, 2014 14:21:12 GMT 1
Kaunotar Acce
"Joo, kiitos, moi" lopetin puhelun Iidan kanssa. Acapella eli Acce olisi nyt hoidettavissani mutta Kämpeäkin saisin hoitaa, loistavaa. Mutta missä olivat suloiset riimut, Kämpelle olin toisen ostanut mutta toinen olisi omiaan Accen päällä vaikka olinkin ostanut riimun koristeeksi kun ei Kämpelle pinkkiä pueta. Kirpeä pakkanen nipisteli poskiani minun juostessa viimeiset metrit talliin. "Moi" sanoin pienelle tytölle joka seieoi oven luona. "Moi Luna" Chappe vastasi. "Katos tätä" sanoin ja vedin laukusta vaalean punaisen pörröriimun. "Söpö... ei ehkä ihan Kämpen tyyliä" sanoi Chappe epäilevästi. Naurahdin. "Ei se Kämpelle olekaan, vaan Accelle" selostin. "Accelle?" Chappe äimisteli. "Joo, en voinut vastustaa toista pientä pullarussia" hymähdin. Chappe mumisi jotaine shettisten paremuudesta ja lähti omiaan puuhaamaan. Kävelin "talli russin" karsinalle ja katsoin läsipäistä ruunikkoa joka seisoi korvat lievästi luimussa. Avasin oven, Acce katsoi minuun päin. "Moi Acce nyt minä olen hoitamassa sinua" sanoin ja lähestyin ihanaa russia. Acce mulkoili minua tarkaavaiseti. Hain vaaleanpunaisen pörröriimun ja otin myös ovesta löytyvän riimunnarun. Näillä varustettuna menin Accen luo. Laitoin riimun poinille ja sidoin sen löysällä tallisolmulla. "Odotass haen vielä harjat" lässytin Accelle joka vähät välitti lepertelystäni. Lähdin hakemaan ponineidin harjat. Nyt oli harjatkin haettu joten eikun harjaamaan. Pyörittelin kumisualla pitkin Accen karvaa. Tamma mulkoili minua ja minä vaan harjasin. Mahan alta harjatessa Acce luimist ja yritti purra. Vai tämmöinen uusi tuttavuus... Luna & Acce part 1 Tässä ponien riimut  Accelle  Kämpelle // Ensinnäkin: Todella söpöt riimut, varsinkin Accen oma<3 No russien ja shetujen paremmuudesta voi toki kiistellä, mutta ite rakastan kumpaakin ponirotua, molemmissa on hyvät ja huonot puolensa, mutta Accella taitaa niitä huonoja puolia olla enemmän kuin muilla... Osaahan se tamma toki olla kivasti ja kiltisti, mutta saakin olla sitten hieman jo parempaa pataa tamman kanssa... Onneksi Acce tyytyi mulkoilemaan, vaikka yrittikin purra... Toivottavasti teillä tulee olemaan kivuton ja pitkä yhteinen taival;) 8v€ -Iida
|
|
|
Post by Luna on Feb 15, 2014 17:38:00 GMT 1
Ilta hämärässä 15.2.14 Päivä alkaa jo kääntyä iltaan kun kopistelen sisälle. Hymyilen ja mielessä käy Kämpe, poni jäi viimeeksi vähemmälle huomiolle mutta nyt aion mennä Kämpen kanssa maastoon. Marssin pihatolle päin. Avann portin. "Kämpee, kakaraaa, tänne ja vähän äkkiä" huudan. Pihaton asukaat eivät vaivaudu vaan kyhjöttävät siellä missä olivatkin. Kävelen kohti yksinäistä russia. Kämpeä ei työt pahemmin huvita ja ruuna porhaltaa laukassa kauemaksi. Tällaista peliä. "Ha, erävoitto" tuuletan saatuani Kämpen kiinni. Talutan Kämpsyä talliin. Laitan ponin käytävälle ja noudan harjat. Aloitan harjauksen kumisualla jolla pyörittelen. Kämpe vaan nuokkuu ja antaa olla harjattavana. Puhdistan vielä ruunalta kaviot ja haen suitset. Suitsin Kämpen ponin vihreäpehmusteisilla suitsilla. Talutan Kämpen ulos. Hyppään Kämpen selälle poikittain ja Kämpen sekään. Suuntaan Kämpen meetsään. Luminen maisema ympärillämme oli kaunis. Katselen lumisia puita ja hämärtyvää taivasta. Halaan Kämpeä. "Voi pullaseni" huokaan ja käännän Kämpen kotia kohti. Paluu matkalla otan vähän ravia. Tallin pihaan saapuessa hidastan Kämpen käyntiin. Pysäytän ponin. Taputan Kämpsyä kaulalle ja liu'un alas Kämpen selästä. Päästän Kämpen vapaaksi pihattoon. "Nähdään Kämpsy" huikkaan ja kävele kohti tallia. Tallissa käveli Accen luo. "Moikka Acce" huikkasin luimistelevalle tammalle. Avaan karsinan oven ja otan Accen kiinni. Tamma onnistuu näykkäisemään minua kädestä, vaikka saakin kunnon torut. "Kuules neiti" kivahdan Accelle. Harjailen Accea ja väistelen ponin hampaita, Accea taitaa kiukuttaa kun en anna sille rauhaa. Pian päästän Accen. Jatkan tamman taputtelua. Hetken päästä Acce kerjääkin minulta herkkua mutta kun en anna mitään se kyllästyy. Luna & Kämpe 11 Acce part 2 //Voi Kämpeä, sitä ei olisi kiinnostanut pätkääkään antaa kiinni sulle:D! Noh onneksi se oli voitto sulle:D Kiva, kun maltoit mennä ruunan kanssa rauhallisesti nauttien hieman jo sulaneesta lumimaisemasta:) Acce nyt kettuili mullekin ja koetteli mun hermoja kun toin sitä talliin, se on kans semmonen kakkapää... Toivottavasti tamman hampaat ei kauheasti sattuneet ja onneksi pystyit välttelemään iskuilta loppu harjauksen ajan:) 8v€ -Iida -> Haluaisitko Accen kanssa maastakäsin liikuttaa?
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Feb 28, 2014 14:51:50 GMT 1
Hanna: Ontuuko? Luna: Ei näytä siltä. Hanna: Ok, hyvä, tänne Seri!
|
|
|
Post by Luna on Mar 9, 2014 7:32:08 GMT 1
9.3.2014 - Jos ei juokse? Lopettelin juuri treeniä kevyttä Kämpen kanssa kun Hanna saapui hevosta taluttaen koira perässään. "Ontuuko?" Hanna kysyi. "Ei näytä" vastoin tarkailtuani hevosen jalkoja. "Ok, hyvä, tänne Seri" Hanna sanoi. Koira ei olisi malttanut lähteä. Se nuuhkaisi Kampen turpaa vielä yhden kerran. Talutin Kämpsyn pihatolle. Riisuin russipullalta varusteet. Harjailin vielä Kämpen nopeasti ennen kun rääkäisin Accea. Neiti oli tosissaan päässyt vähän... läskiin kuntoon. Raahuduin talliin. Koukkasin satulahuoneesta Accen pinkin harjapakin. Marsin russ tamman luo. Acce oli kääntänyt karvaisen pyllynsä sisään tulkaa päin. Neidin myrtsäilystä huolimatta astuin tamman luo. Laitoin Accen pinkinllä riimulla ja narulla kiinni. Kitty tuli paikalle ja kyseli milloin äiti hakisi medät kotiin. "Ei ainakaan, mulla on Accen liikutus kesken" sähähdin punapäiselle siskolle joka hävisi pihaton suuntaan. "Et sitten koske Kämpeen" selvensin tytölle joka ei selvästikään kuulut. Juoksutusliina oli kiinni Accen suitsissa. Nappasin maassa lojuvan juoksutusraipan mukaani. Kuljin Acce pullan kanssa maneesiin joka kaikeksi ihmeeksi oli tyhjä. Talutin Accen sisälle. Asetuin keskelle ja annoin Accen olla toisessa päässä liinaa. Heilautin raippaa kerran ja Acce lähti tahmeaa käyntiä eteenpäin. Ravi osuus oli Accelle liian vauhdikasta. Heilutin raippaa ja Acce vähät välitti koko touhusta. Se vaan nökötti paikallaan. Miten tässä käy? Acce ja Luna part 3 Kämpeen 12HM PS. Tarkoitus loppua "oudosti" //Kiva, kun pääsit hoitamaan molemmat russit! Juu ai säkin oot huomannu Accen kevät kunnon.... ei näytä tunnillä juokseminen pitämään tamman mahaa kurissa... Joten oli hyvä kun päätit tamman sitten juoksuttaa! Tai no ehkei sitä ihan juoksutukseksi kai voi kutsua, jos Acce kerta vaan nökötti paikallaan! 7v€ -Iida -> Olisitko niiiiiiin kiltti, että taluttaisit jompaa kumpaa talutustunnilla?
|
|
|
Post by Luna on Mar 14, 2014 20:20:22 GMT 1
Kaksistaan, Kämpe
Vaikea päätös oli takana, olin laittanut ilmoitustaululle muiden lappujen joukkoon kakkos hoitaja haun Kämpelle. Nopa oli vastanut ja olin antanut pestin tytölle. Tänään olisi minun ja Kampen viimeinen kaksistainen kerta vähään aikaan joten nauttisin kunnolla.
"Moi rakas" huikkasin ponille joka hörähti matalasti. "En aio hylätä sinua mutta otin sulle toisen hoitajan" huokaisin poneille joka ei tiennyt mitä sanoin. "Mä kuule rakastan sua aina, toivottavasti säkin tykäät musta kaikein eniten" mumisin laitaessani riimua ponille. Talutin Kämpen talliin.
Harjasin Kämpen ja tein päätöksen. Laitoin itselleni ratsastus varusteet. Pelkässä riimussa talutin Kämpen kentälle. Sidoin riimunnarun toiselle puolelle riimua ja kipusin russi-pojan selkään. Pyysin Kämpen liikkeelle ja kokeilin miten poni liikkui ilman kuolaimia.
Ponin olin saanut veryyteltyä käynnissä ja ravissa. Lähdimme maastoon, hetken päästä löytyi pitkä suora niin päästin ponin menemään niin kovaa kun halusi. Ruuna laukkasi minkä kavioistaan pääsi. Pitkän laukan jälkeen halusin hidastaa ponin. Se oli haastavampaa ilman suutuntumaa. Kyllä hepoliini hidasti loppujen lopuksi. "Hyvä, rakas, Kämpe"
Kämpe ja Luna 13
... ylilyhyt kännykkä sössö XD
//Voi kyllä Kämpe susta vielä varmasti tykkää vaikka otitkin sille apuhoitajan! Kiva huomata että luotit poniin sen verran, että uskalsit sen kanssa lähetä pelkällä riimulla ratsastelemaan! Voinkin uskoa sen, että Kämpe laukkasi kovaa, kun kerta pääsi laukkaamaan ja jopa ilman häiritsevää kuolaintuntumaa! 6v€ -Iida
|
|
|
Post by Luna on Mar 20, 2014 16:54:28 GMT 1
|
|
|
Post by Luna on Mar 30, 2014 16:46:03 GMT 1
 tämmösen meille väänsin, lisäätkö kanneksi? //Hieno kansi! Tottakai lisään! -Iida
|
|
|
Post by Luna on Apr 15, 2014 16:17:09 GMT 1
Acapella, pikku rinsessaOn mulla hoitponi oiva, Acceksikin kutsuttu. Kipakka russi neiti se on. Puree, potkii, luimistelee joskus söpöilee. Acce on prinsessa, onko saanun paikan pahimpana diivana? Katsoo alhaista hoitajaa, kiinni ei aio antaa, ei koskaan. Kämpe kulta, eka hoisu
Toinen loisto kaverikin on, Kämpe tämä poni on. Ihana ja pyöreä, käytös aika kilttiä. Yli puoli vuotta yhdessä, Kämpe ja Luna sähläämässä. Nopakin ponista osansa saa, kakkoshoitajan paikallaan. Luna ja Acce part 5 Kämpsyliinini 14HM ja 6kk!!! //Runot ei oo mun vahvuusalue, se on myönnettävä, mutta sen vertaa osaan sanoa, että vaikkei kaikki sanat oikeastaan toisensa kanssa rimmanneetkaan, oli sisältö runoissa ihana:3 6v€ -Iida
|
|
|
Post by nopa on Apr 16, 2014 6:09:41 GMT 1
Pieni russi laukkaa, Palan omenasta haukkaa. Kaukaa parempaa russia ei kannata hakea, Koska Kämpe se paras on! (Pienen surkean runon tässä väänsin, mutta seuraavalla kerralla tarina/kuva tulee!) //Sama ongelma sun kans ku Lunalla, etten osaa oikein antaa minkään laista kommenttia runoista, mutta ns söpö runo Kämpelle! 3v€ -Iida
|
|
|
Post by Luna on Jun 6, 2014 14:42:00 GMT 1
Too cool for thatKesä ja sen ihanuudet olivat vihdoin täällä, kerankin onnistuin pakenemaan tallile ilman että Kitty tuli mukana. Olihan sisko suloinen kakara mutta olihan ikäeroa kuusi vuotta tai viisi ja puoli sillä minäkin täyttäisin kuusitoista loppuvuodesta Kitty oli jo täyttänyt yhdeksän. "Miksi helvetissä mietin tätä" tuhahdin astuessani talliin. "En minä vaan tiedä" tokaisi pojan ääni. "Lucas?" totesin tunnistaessani pitkän henkilön. Poika vaan hymähti enkä minäkään sanonut mitään vaan lähdin Accen luo. Olinko ollut epäkohtelias? "Moikka prinsessa, hypitäiskö vähän esteitä?" totesin pyydystäessäni tammaa. Vastenmielisesti Acce antoi kiinni ja saatoin ottaa prinsessani käytvälle. Käytävällä kiinitin tamman naruihin. Hain ponin harjapakin ja aloin harjata. Russiseni oli aika puhdas ja pääsin pian kavioiden kimpuun. Acce ei meinanut nostaa sieviä jalkojaan mihinkään niin alhaiseen kun kavioiden puhdistukseen. "Hei kuule pöhkö" tuhahdin ja nojasin itseni vasten Accen jalkaa. Prinessan oli luovuttava cooliudestaan ja annetava minun nostaa jalkansa. Noin, ja poni oli varustettu joten eikun hyppimään... Hetkinen minulta puttuu omat kamat ja ennen kaikkea esteet. Siksipä passitin ohikulkevan ja viattoman tuntilaisen Accen uhriksi. "Älähän prinsessa sitten syö tota tyttöä" kuiskasin Acelle. Nopeasti säntäsin liikeelle. Tuntilaiset olivat kentällä mutta voisin laittaa esteet maneesiin. Pikasisei kokosin maeesiin 50 sentin sarjan sekä 40cm korkuisen okserin. Lopuksi pystytin vielä ristikon jonka korkedeksi tuli 60 cm. Sitten vielä poni ja omat varusteet. Palatessani prinsesssan luo sitä ei enään pidelyt pieni tuntilainen vaan Lucas. Poika rapsutteli tamman kaulaa ja Acce näytti nauttivan siitä, voikun se minullekin olisi tommonen murunen. Kävelin kohti poikaa ja ponia. Luca ei minua huomanut mutta Acce höristi korviaan minua kohti ja sai Lucaksenkin huomaavan minut. "Kouluta ponis paremmin, se puri sitä tyttöä ja sitten se lähti kotiin" poika sanoi turhankin rauhalisesti. "Ei kai"kauhistuin ja näin mielessäni kuinka Acce hyökkäsi pikkuisen tytön kimpuun. "Ei titenkään" poika naurahti, minua oltiin huijattu. Iloinen hymy huulillani painelin maneesiin taluttaen Accea, kentällä, Hugon selässä istui se pieni tyttö jota Acce mukamas oli purrut. Hah. Maneesissa kiristin prinsessaponin vyötä ja nousin selkään. Ensimmäinen mitä Acsu teki oli äkkikäännös, miua se ei sentään saanut alas vaikka horjahdin pahasti. "Ei ole niin paha. Pikkasen hyppyjä vaan" hölötin ponille. Veryyttelyn jälkeen pääsiin esteille. Ohjasin Accen okserille, laukkaaskeleet veivät meitä eteenpäin. Liisin estten yli mutta Acce ei. Tömähdin estten toisella puolella. Pääsin tekemään tuttavuutta maneesin hiekan kanssa. Kyyneleet silmistä valuen kipustin ylös hiekasta. Russitamma laukkasi pukitellen ympäriinsä. "Tules tänne" huhuilin tammaa joka ei aikonut tulla kiini otetuksi. Ahdistin kuitenkin Accen nurkaan ja sain kuin sainkin sen kiinni. Taputin Accea kiitokseksi, osasihan se hypätä. Lähtisin hypäämään esteet ratana vielä kerran. Ensiksi suuntasi okserille joska Acce loikkasi yli. Sitten suuntasin tamman sarjalle. Pupuloikilla neiti hyppi kolme pystyä ja kiihdytti laukaansa. Pidätin Accea ja ohjasin sen ristikolle. Acce liisi ristikosta yli ja sitten hidastin Accen ensiksi raviin ja sitten käyntiin. Nostin hikiselle tammalle fleecen ja kiinitin soljet. Sitten jätin tamman heiniensä luo. "moikka prinsessa" sanoin Accelle ja lähdin Kämpen luo. Poni oli karsinassaan siirtolatallissa. "Hei rakas" sanoin sille. Kämpe katsoi minua tummilla silmillään ja silloin ripustauduin sen kaulaan ja kerroin päivän tapahtumista, ihan sama vaikka vaikutin lapseliselta, kukaan ei kuulut... Luna ja ponit 5 ja 15 //Kiva lukee sun tarina pitkästä aikaa! Tuskin sä Lucan mielestä olit sille epäkohtelias, ite se on niin töykee välillä ku olla ja saattaa, joten saa sillekin vähän ilkee olla, eiks?(; Hah Acce on tosiaan niin prinsessa, että se jopa vaihtelee ihmisten välillä huvittaako jaksaako se nostaa jalkojaan, onneksi se sentään saatto sulle jalkansa nostaa! Pirullinen Luca, että se jaksaa kiusii, mutta onneks Acce ei oikeesti ollu purru tyttöä! Acce oli selvästi omasta mielestään jo kesälomalla, eikä sitä näköjään huvittanut tehdä töitä maneesissa. Hui hirvitys toi tippuminen, tais ehkä vähä sattuu, ja Acce ei ees viittinyt antaa helpolla kiinni, tästä tulikin mieleen (pitääpä sanoo muillekin), että kun menee hyppimään niin mielellään joku vahtimaan että kaikki sujuu... Niinku sanoit, niin joo osaahan meidän prinsessa hypätä, mutta se vaatiikin sitten jo taitoa ja päättäväisyyttä että sen saa hyppäämään hyvin! Kämpe onkin majottautunut oikein mielellään siirtotalliin, eikä koskaan voi olla liian vanha kertomaan hepalle päivän tapahtumista(; Tällä tarinalla oli kivasti pituutta!! 13v€ -Iida -> Kävisitkö jonkun kanssa tarkistamassa tuntihevoslaitsan sähkölangat, että ne on ehjät ja sillee?(:
|
|
|
Post by Luna on Jul 16, 2014 13:02:01 GMT 1
 Luna ja Kämpe 16HM //Ähähää ihanat :'''D Kesätunnelmissa, kun Kämpe saa puolveljen tai siskon, eiks? ) 5v€ -IidaTietty!!!
|
|
|
Post by Luna on Oct 2, 2014 17:58:29 GMT 1
Now it´s like autumn
Jaahas, nyt tämä kylmä, märkä ja inhottava vuodenaika oli saapunut suommen. Syksy. Päälle piti vetää t-paita ja sitten huppari+tuulitakki ja vielä toppaliivi. Jalassa ratstushousut mutta kylmän vuoksi niiden päällä oli harmaat verkkarit. Ratstusukkien lisäksi oli vielä raidalliset villasukat ja jalat oli ahdettu(kyllä ne meni ihan hyvin). Hanskat käteen, pipo reppuun, reppu selkään, iPhone taskuun, avaimet messiin ja mopokypärä päähän. Laiskana (ja ikävänä) ihmisenä otin uuden moponi ja päräytin kohti Yläkokkoa ennen kun Kitty kinusi kyytiä. Oli mopot kyllä käteviä näille laiskoille ihmisille. Mopo kaarsi viimein Yläkokon pihaan ja hymyilin tyytyväisenä. Here I come! Talutin raahasin Accea perässäni talliin. Tamma kulki hitaammin kun etana lumimyrsyssä. Maiskautin ja pullaponi ei reagoinut tippaakaan, napautin riimun narun päällä Accea persuksille. Siitähän poni riemastui ja nyt löytyi kädestä puremajäljet, how fun. "Helvetin Acce" kirosin tammaa joka luimistel ja yritti purra uudestaan. "Ei se sua kuule" sanoi paikalle ilmestynyt Luca. "I know... but still" totesin pojan nauraessa vieressä. Acce oli kyllä niiiin tamma. "Et koske" ja "älä luulekaan" kiukku puuskillaan. Ihanaa eikö? Pakosta harjailin kuitenkin äreän pulleroni. Olin ajatellut että voisi rääkkiä Accsua hieman kouluilemalla olihan tammalla vaan yksi yleistunti mutta päädyin runtaamaan neidille suitset ja pitkä raippa kourassa raahautua kentälle tuntilaisten vallatessa maneesin. Poni oli kyllä aurinkoinen eikä päästänyt minua "ylvääseen" selkäänsä. Siinä ähelsin Accen selkään pääsyn kanssa, meitä stalkaili jo useampi tuntilainen ja Luca. Yritin päästä Accen selkään mutta poni väisti. "Ei satanan p*ska... eiku tota hitsit" korjailin pienempien tuntilaisetn tuijottaessa silmät suurina. "Joku nyt puntaamaan, pliide" inisin ja väki väheni minun maagisten sanojen (ja tunnin alun) voimasta. Nonii, minä, Luca ja Nopa olimme suorittaneet suuren tehtävän ja minä istuin vihdoin Accen karvaisessa selässä tamman löntystäessä eteen päin. Energia oli kadonnut heti kun tamma tajusi että minä olin oikeasti sen selässä. Raahustimme siis alkukäyntejä. Pitikien kävelyjen jälkeen keräsin ohjat ja pyysin pohkeella aktiivisempaa käyntiä but no. Raippa avuksi ja Acce meinasi räjähtää, juuri ja juuri sain itseni pysymään tamman selässä. Mutta sain kun ainkin sen vaatimani reippaan käynnin. Taivuttelin tammaa joka oli jäykkä kun lankku eikä asettunut paitsi joskus väärään suntaan. Siti jaksoin yrittää, hiki siinä tuli ja pysähdyin riisumaan toppaliivin. Jatkoin taivutin molemmissa suunnissa, asetus, temponvaihtelu, käynti, ravi ja raippan käyttö. This is how we do! Vihdoin Acce antoi niskasta periksi, taputin sitä mutta tiesin että nyt oli loppukäynnin aika. Roikotin jalat rentoina ja päästin ohjaa. Minulla oli hiki mutta poni ei ollut hommasta moksiskaan, voi Acea. Tuon nimenomaisen ponin raahasin talliin ja satuloin Accen, laitoin varmuuden varalta vielä suojatkin. Ratsataja, pisamanaamainen ja kokeneen oloinen tyttö saapui ja taluutti minun kiukku kulta ponini maneesiin. Raahauduin maeesiin jossa blondi tyttö löysäsi satulavyötä ja nosti jalustimia. "Voinko auttaa Kämpen kanssa" kysyin tytöltä. "Ihan tiedoks vaan Kämpe on mun l e m p a r i ja mä hoidan sen i t s e" Tyttö tuhahti. "Oukei hoida se sitte, mut ihan vaan tiedoksi Kämpe on mun h o i t s u" tokaisin. "Hmph... ei kiinnosta" tuhahti taas. Pling! sanoi mikro pikanuudeleiden ollessa valmiina. Kävelin mikrolle ja otin ruuan, eikun syömään. Olin meinannut polttaa suuni (ja onnistunut) useampaan kertaan mutta olin saanut nuudelin syötyä. Hiipparoin kohti siirtotallia ja näin ratsastajan jättävän m i n u n Kämpen rauhaan, uo yea! Tarkkailin ympärilleni. Tyttö oli poissa näköetäisyydeltä joten hiivin Kämpen luo. "Moi pulla-rulla Kämpe-pämpe" moikkasin hörisevää hoitsuani. Ruuna oli todella kultaisella tuulella ja puski minua turvalla. Tällä Accsun jälkeläisellä oli emäänsä tasaisempi luonne. Oli kyllä ihanaa kun ponit olivat niin erilaisia mutta niin samanlaisia. En tiedä kuinka kauan olin istunut siinä uinuvan ponin pää sylissä kun taskussa oleva iPhone päästi ilmoille Kämpeä järkyttävän piippauksen. Poni kavahti minusta reilusti poispäin ja mulkoili pinkki kuorista puhelinta hermostuneena. Painoin kännykän päälle, sähläsin koodin ja katsoin tekstiviestä. Lähettäjä: Äiti Vastaanottaja: Luna Lähetetty 2.10.2014 klo 21.05 Tulossa kotiin, Kitty on jo nukkumassa joten kotiin. Huomenna on koulua.
Lähettäjä: Luna Vastaanottaja: Äiti Lähetetty 2.10.2014 klo 21.06 Juup! lähen kohta, mopolla joten nopeasti kotona.
Hölkkäsin takaisin talliin ja jätin kännytraumaisen Kämpen karsinaan nukkumaan. Tallissa kohtasin Lucan "Mitäs sä teet vielä tallilla?" poika kysyi. "No, olen just lähdössä. Onneksi mopolla pääsee nopeasti" totesin. "Mopo? Sulla? etkö ole sellaiset 13-14 vuotias" poika kysyi. "Nou, 16 wee ja erittäin pätkä" naurahdin. Luca katsoi perääni kun pistin mopokypärän päähäni ja lähdin. Heh heh, aina minua luullaan nuoremmaksi yleensä minua nauratti mutta nyt tuo harmitti mutta miksi? Luna ja Acce part 6 Luna sekä Kämpsyponi 17 HM
// OU JEE! Ihana tarina sulta, ja pitkästä aikaa, ihana kun jaksoit kirjoitella russeille!<3 Tästä tuli hyvämieli, Accen kuivailu ''Hitaammin kuin etana lumimyrskyssä.'' sai mut naurahtamaan, ja pystyin niiiiin kuvitella tamman matelevan ja puraisevan sua heti kun koitit sitä saada reippaammaks! On se Acce vaan ihana )) super kun viitsit tammaa perusteellisesti taivutella ja pyytää siltä kunnolla, vaikkei se siinä hionnutkaan toisin kuin sä, koska tunneilla siltä harvoin osataan pyytää kunnolla, vaan se possulee nurkasta nurkkaan ja testailee arkoja ratsastajia. Hyi sitä! Sun kielenkäyttö tais tosiaan olla liikaa nuorten kuuleville korville, mutta tais olla ihan aihettakin kirota... Hauskasti kirjoitettu, englantia sekasin suomen kaa sai tän kuulostaan siltä kuin olis sun ajatuksia lukenut! Accehan ei sua selkään tahtonu hassu tais tietää joutuvansa tekemään töitä kunnolla... D: 16v€ -Iida -> Russien suojat vois pestä ja Accelle vaihtaa toisen huovan?
|
|
|
Post by Luna on Oct 13, 2014 16:08:53 GMT 1
Yhden vuoden verran Kämpen kanssa yksi vuosi, poni on parhautta<3 Luna ja Kämpe one year!
|
|
Iida
Administrator
|
Post by Iida on Oct 13, 2014 17:12:01 GMT 1
''Yksi vuosi yhdessä, monta edessä?''
|
|